Selasa, Mei 01, 2018

Disebalik rentetan dakwaan kononnya berlaku pembohongan sewaktu penamaan calon tempoh hari, ternyata calon DAPigs bagi Parlimen Bentong ni terlebih awal dah menipu rakyat.


Malah pembohongan yang dilakukan oleh calon DAPigs itu dilakukan secara terbuka, tetapi sengaja tidak dijelaskan kepada rakyat secara umum agar rakyat dapat terus diperbodohkan.


Tapi, seperti mana yang telah dijelaskan bahawa rakyat Malaysia ini tidaklah sebodoh seperti mana yang mereka sangka. Rakyat di Pahang khususnya, sudah tentu tidak akan lupa pembohongan calon DAPigs itu.


Sebelum ini, calon DAPigs itu pernah mendakwa kononnya Kerajaan Barisan Nasional sengaja membuka kilang radiasi di Kuantan dan membenarkan penggunaan bahan radioaktif di Raub.


Namun malangnya, pembohongan yang dilakukan calon DAPigs di Bentong itu tidak dapat dibuktikan sehingga menyebabkan dia telah dikenakan tindakan mahkamah oleh pihak syarikat Lynas.


Bahkan, sehingga ke hari ini, masih tiada sebarang laporan yang mendakwa ada penduduk disekitar Kuantan yang terdedah kepada radiasi ataupun orang di Raub mati kerana bahan radioaktif.


Tidakkah itu merupakan satu PEMBOHONGAN BESAR yang sengaja dilakukan oleh calon DAPigs Parlimen Bentong itu untuk mendapatkan sokongan dari kalangan rakyat secara terbuka?


Pokok pangkalnya, tak perlu la puak penyokong DAPigs tu nak anggap calon mereka bagi Parlimen Bentong ni 'Maksum' dan 'Suci' sangat dari sebarang dosa sedangkan realitinya, dia terlebih dahulu pernah membohongi rakyat tanpa rasa bersalah!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping