Selasa, Mei 01, 2018


Taktik kotor Pakatan yang sudah dirancang lama dengan membuat pelbagai tohmahan and berita palsu mengenai PRU14. Terbaharu, Calon PKR Bukit Mertajam, Steven Sim berkata, hari pengundian pada 9 Mei nanti akan dipenuhi hantu. 


Ini kerana Steven mendakwa kononnya banyak nama pengundi yang telah meninggal dunia masih berada di dalam daftar pemilih yang dikeluarkan SPR. Ini lah perangai Pakatan.


Tak habis-habis dengan tohmahan mereka mengenai isu pengundi hantu. Bila tanya mana bukti, masing-masing buat pusingan U pula!


Jika dulu, mereka yang gembar gembur ada pengundi hantu 40 ribu Bangladesh, tetapi bila siasatan dibuat tiada pun bukti seperti didakwa pemimpin Pakatan. Sebaliknya mereka pula yang buat pusingan U mengenai tohmahan mereka sebelum itu.


Selagi Pakatan tak menang, selagi itulah mereka akan dakwa PRU di negara ini paling kotor dalam sejarah. Taktik kotor Pakatan ini sebenarnya sudah boleh dibaca. Sebab sebelum ini pun mereka sendiri pernah mengakui akan protes dan melakukan mogok terhadap keputusan PRU!!!
Categories: , , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping