Rabu, Januari 11, 2012


Halamak!!! Apa kena pulak dengan Tengku Razaleigh ni? Takkan dia buat hal sebab Si Ketua Penipu tu dibebaskan kot?

Sebelum ni, dalam perancangan puak - puak Pakatan Pembangkang tu nak menamakan dia sebagai pengganti kepada Si Ketua Penipu tu.

Tapi, disebabkan Si Ketua Penipu tu tak jadi disumbatkan ke dalam penjara membuatkan Ku Li terpaksa bertindak seperti dibawah.

Walau apa pun, tindakan yang diambil oleh ahli PKR ni memang satu tindakan yang sangat wajar. Lagi pun, buat apa nak sokong seorang Peliwat macam Si Ketua Penipu tu? Dia bukan reti buat kerja lain selain menipu dan meliwat!!!
GUA MUSANG 11 Jan. – Seramai 40 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) cabang Kampung Jerek Baru, dekat sini, keluar dari parti itu untuk menyertai UMNO setelah hilang kepercayaan terhadap perjuangan PKR yang dianggap sia-sia.
Kumpulan itu yang diketuai Mohd. Nazri Mohd. Nor menyerahkan borang keanggotaan UMNO kepada Timbalan Ketua UMNO Bahagian Gua Musang, Mat Yusoff Ab Ghani hari ini.
Beliau berkata, mereka meninggalkan PKR kerana hilang kepercayaan terhadap perjuangan parti itu yang didakwanya hanya “bermain wayang” tetapi gagal menunaikan janji kepada.
"Kami kecewa apabila parti itu bersekongkol dengan Pas untuk merampas tanah rakyat di beberapa kawasan Hulu Kelantan untuk diserahkan kepada syarikat bagi pembangunan ladang.
“Rasa sedih juga apabila tanah yang diusahakan rakyat, diambil balik begitu sahaja...rakyat juga menuduh kami bersubahatdalam perkara itu sedangkan kami tidak memperolehi satu sen pun daripada pembangunan tanah berkenaan,” dakwa Mohd Nazri. - BERNAMA
Ps: Tenyata PAS memang berjaya mentadbir Negeri tersebut dan mendahulukan kepentingan rakyat. Inilah salah satu buktinya.

Sebab diorang TERLALU menjaga kepentingan rakyat la diorang tanah semua dirampas. Ye la. ADUN dan EXCO Kerajaan Negeri tu pun rakyat Negeri Kelantan jugak. Jadi, kepentingan diorang je yang dijaga. Rakyat lain ni dibiarkan begitu sahaja!!!

10 ulasan:

  1. dah berbelas-belas tahun dulu lagi apabila hampir pilihanraya atau kepimpinan umno dtg kekelantan beratus-ratus atau beribu-ribu ahli pas keluar dari parti dan menyerah borang keahlian umno, TAPI apabila pilihanraya pas jugak yg memerintah kelantan.
    org melayu umno asyik kena tipu oleh pemimpin mereka aje. bilalah nak jadi cerdik sikit ni. kalau cerdik sikit pun macam lembu kira oklah jugak.

    BalasPadam
  2. Macam mana nk menang? berpuluh ribu manusia Kelantan yg duk kat luar, balik Kelantan pangkah PAS. Apa yg diaorang tahu pasal penderitaan org yg duk kat Kelantan, balik dahla setahun sekali pahtu senang2 balik buat dajal. Habis jahanam usaha nk rampas daripada PAS. Diaorang balik utk undi PAS pahtu sambung balik kerja makan gaji dgn KERAJAAN. Bulan2 dapat gaji 3K - 4K. Mereka seronok kat sana tapi yg tanggung azab ialah org yg masih duk kat KELANTAN. Memang dasar CELAKA tak kenang budi.

    BalasPadam
  3. aku rasa usaha Datuk Pa sia-sia. selagi Kelantanese yg duk kat luar masih tak sedar diri, selagi itu UMNO takkan sekali2 dapat rampas Kelantan. KECUALI......

    BalasPadam
  4. Orang asli digua musang, beri dia sekampit beras, 5 gulong tembakau, dan sebungkus garam, masuklah dia UMporNO. Buatlah skrip baru, budak tadika kemas pun tak hendak dengar.

    BalasPadam
  5. nak bohong agak2 la..kg jerek baru mana ada cabang,ranting ada la...kah kah kah..yg kena bodoh puak umno jer..

    BalasPadam
  6. Betul ke..aku rasa Kg Jerek Baru tu mana ada ahli PKR?

    dari dulu UMNO ni dok buat ceriter penyedap hati saja ... ..tapi tipu diri sendiri...yg sebenar tiada.... dah dasar ajaran ketua penipu agung Madey........

    BalasPadam
  7. orang Kelantan ramai yang kerja luar dari negeri kelahiran sebab Kelantan di anak tirikan oleh Federal Government.Dekat2 hujung tahun baru nak bagi budget, lepas tu duk kata 'duit dah bagi, kerajaan negeri x buat kerja'.Anak Kelantan yang kat luar Kelantan undi PAS sebab xnak Kelantan jatuh ke BN.Kalau jatuh ke BN, kroni bertambah kaya laa...

    BalasPadam
  8. BERUK KALAU DIPAKAIKAN KOPIAH TAKKAN JADI ULAMAK. BODOH BETUL PENCACAI NI.

    BalasPadam
  9. bak buat macam mana itu saja tahap pikir dia.

    BalasPadam
  10. dah tu undi parti penipu, takkan nk jadi anak kandung plak? kalu jadi anak angkat dah kira okeh. dasar bahlul.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping