Ahad, Mac 25, 2012

 
SEPANG 25 Mac - Pemandu Ferrari, Fernando Alonso menjuarai Grand Prix Formula Satu Malaysia selepas mengetepikan pemandu Sauber, Sergio Perez di tempat kedua di Litar Antarabangsa Sepang, sebentar tadi. 
Lewis Hamilton dari McLaren yang memulakan perlumbaan dari petak pertama melepasi garisan penamat di tangga ketiga, manakala Mark Webber dari Red Bull keempat.
Tahniah Semut ucapkan kepada pelumba Ferrari, Fernando Alonso kerana telah dinobatkan sebagai juara dalam Grand Prix Formula Satu petang tadi.

Walaupun beliau bersaing dalam keadaan hujan lebat yang turut menyaksikan beberapa kemalangan kecil, namun Alonso berjaya menjadi juara.

Kemenangan Alonso juga sekali gus telah membuatkan Si Ketua Penipu tu terkedu melihat kejayaan Malaysia menarik lebih ramai orang setiap tahun ke SIC.

Kalau dulu, bukan main lagi puak - puak Pakatan Pembangkang ni kecam pembinaan Sepang International Circut tu yang kononnya dikatakan membazir.

Tapi, ternyata bahawa dakwaan mereka silap sama sekali. Sama jugak la macam pembinaan Putrajaya sebagai sebuah kawasan pentadbiran Persekutuan.

Pun diorang kata membazir jugak buat projek tu. Tapi, sekarang ni, diorang pulak yang tergila - gila nak menawan Putrajaya tu. Tak ke Bangang namanya tu?

Itu yang orang kata. Bodoh tak reti nak diajar. Pandai jadi sombong pulak. Kerja lain tak ada. Asyik nak menipu rakyat je kerjanya!!! Macam dah tak de kerja lain!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. dulu sibuk nk jual putrajaya tu...apa hal plak skang sibuk nk p sana? hilang akal ke? kenapa x tros kan je konsep nk jual putrajaya tu? bengong

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping