Ahad, Mac 25, 2012


Hah!!! Ni apa pasal pulak dengan Pak Berahim kita ni? Tiba - tiba pulak dia rasa songeh tak tentu arah ni pasal apa? Dia dah termakan cili ke?

Sebelum ni, Si Ketua Penipu tu kata nak saman Datuk Nallakaruppan kerana telah membuat dakwaan bahawa dia seorang yang biseksual.

Tapi, bagi Datuk Nalla, semua tu bukannya penting sangat pun. Malah dia mengalu - alukan saman dari Si Ketua Penipu tu dan mintak ianya dipercepatkan.

Cuma yang herannya, siapa pulak yang tuduh PAS ada terlibat dalam isu saman tersebut? Siapa yang cakap macam tu, tak de pulak dinyatakan oleh Pak Berahim.

Jadi, untuk apa dia keluarkan kenyataan menafikan penglibatan PAS dalam isu saman tu? Orang tak de pulak tuduh PAS. Yang dia nak songeh sangat ni kenapa!!!

Lain la kalau Pak Berahim ni pun dah jadi salah seorang penyokong kuat Si Ketua Penipu tu dalam PAS. Maka, memang patut sangat la dia terasa bila Si Ketua Penipu tu kena balun dan digelarkan Lelaki BISEKSUAL!!!
SHAH ALAM – Pas menegaskan pihaknya tidak pernah masuk campur dalam isu saman Datuk Seri Anwar Ibrahim terhadap bekas rakan karibnya, Senator Datuk S Nallakarupan.


Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, isu itu tidak pernah ditimbulkan dalam mana-mana mesyuarat Pas sebelum ini.

“Jika ada pihak yang menuduh Pas mendesak Datuk Seri Anwar, itu tidak betul, kita tidak pernah bincang hal ini dan kita juga tidak mahu masuk campur dalam hal ini.

“Pada pandangan Pas, isu itu adalah masalah peribadi antara Datuk Seri Anwar dan Datuk Nallakarupan,” katanya kepada Sinar Harian.  
Ps: Semut terima maklumat yang mengatakan Pesuruhjaya PAS Pahang ni akan bertanding diperingkat Parlimen Kuala Krau. Dia takkan bertanding di DUN Jengka.

Apa, tak cukup lagi ke PAS letak badut dalam Parlimen tu? Tak de orang lain ke yang diorang boleh jadikan sebagai wakil dalam dewan tersebut? 

Sudah - sudah la letak calon yang tak berkaliber ni dalam dewan Parlimen tu. Dah ada Si Mahfuz Bean tu pun tak cukup lagi ke? 

Buat malu je la kalau PAS letak calon macam tu. Dah la dia tak tau nak buat kerja untuk rakyat. Apatah lagi nak jaga Kebajikan Rakyat. Yang dia tau, asyik menipu rakyat je la!!! Itu je la kerja yang dia tau buat pun!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping