Ahad, Julai 29, 2012

Sewaktu Pilihan Raya Negeri Sarawak, DAPigs sering melaungkan cogankata 'UBAH' dan menghasut rakyat untuk melakukan perubahan.

Namun, malangnya mereka sendiri GAGAL untuk berUBAH dari pendirian terhadap Islam. Mereka lebih rela memalukan rakan seperjuangan PAS dimata rakyat Malaysia.

Jelas, memang memang 'syok sendiri' dalam Pakatan Pembangkang. Mereka rasa diri mereka lebih besar dari yang lain dan sering mendabik dada kata diorang DOMINAN.

Dominan Kepala Tengkorak Dia!!! Setakat jadi pencacai je boleh la!!! Jadi Pak Angguk Saja buat apa!!! Macam mana nak laksanakan perjuangan Islam kalau macam ni keadaannya?

Kata dulu, diorang dah berjaya mengubah persepsi DAPigs dan menyakinkan mereka untuk menerima Hukum Islam tersebut. Sekarang apa cerita?

Nampak sangat la PAS ni tak de ruang lansung dalam puak - puak Pakatan Pembangkang ni. Memang taraf diorang setakat jadi Pak Angguk Saja je la!!! Hakikat tu takkan dapat diubah biar pun Si Karpal Whilchar tu mati hidup semula sekali pun!!!
AIR ITAM - DAP tetap menentang pelaksanaan hukum hudud di negara ini walaupun mengakui Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata kenyataan itu adalah jelas dan tidak pernah berubah kerana perundangan Islam tidak akan dilaksanakan sama sekali.

“Apa yang saya cakap ini adalah pendirian DAP, bukan pandangan peribadi saya. Sebagai Pengerusi DAP, saya bertindak sebagai jurucakap parti dan apa yang dikatakan oleh saya adalah kenyataan rasmi parti,” katanya kepada media semalam.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping