Sabtu, September 29, 2012


Nampak gayanya, tak puas lagi Si Karpal Whilchar ni nak jadi peguam untuk kes liwat ni. Ada lagi hasrat dia untuk meneruskan kerjaya dia tu.

Apa yang herannya, dia jugak yang bukak cerita pasal kes liwat ni pada tahun 1997 dulu sampai Si Ketua Penipu tu kena pecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Tapi, yang lebih menghairankan rakyat ialah kenapa Si Karpal Whilchar tu pulak yang beria - ia nak membela Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan?

Sekarang, Si Karpal Whilchar ni nak Si Biawak tu selesaikan sendiri masalah kes 'liwat' yang melibatkan SI Mansor Othman tu sendiri. Kenapa dia tak nak masuk campur?

Bukan ke dia sendiri memang suka dengan kes liwat ni? Jadi, kenapa dia tak nak tolong Si Biawak tu selesaikan masalah tu?

Jika Si Karpal ni rasa yang Si Mansor tu perlu beri penjelasan yang lebih baik dari sebelumnya, kenapa dia sendiri tak buat sedemikian?

Kenapa dia tak jelaskan kepada rakyat mengenai dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan kepada Si Ketua Penipu tu mengenai isu Liwat 1997 dulu?

Sepatutnya, dia perlu memberikan penjelasan yang lebih baik daripada apa yang dinyatakan sebelum ini. Ianya penting bagi Si Karpal Whilchar tu jelaskan semuanya. Jangan setakat dia tau nak suruh orang je!!!
GEORGE TOWN - Pengerusi DAP Karpal Singh yakin masalah yang timbul antara Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dengan Timbalan Ketua Menteri I Datuk Mansor Othman boleh diselesaikan secara profesional.

Beliau bagaimanapun berkata penyelesaian kepada masalah itu tidak perlu melibatkan parti yang diwakili oleh kedua-dua belah pihak sebaliknya diselesaikan secara peribadi.

"Adalah perlu untuk Mansor memberi penjelasan yang lebih daripada apa yang dinyatakan sebelum ini, penting bagi Mansor untuk menjelaskan semuanya.

"Ini boleh diselesaikan oleh kedua-dua pemimpin, tidak melibatkan parti tetapi secara personal," katanya kepada pemberita selepas mengadakan lawatan di Kompleks Pasar Awam Farlim, Air Itam di sini hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping