Isnin, Disember 31, 2012


Kalau dalam sehari tak buat orang marah dengan dia, tak boleh tido gamaknya. Nak jugak dia buat orang sakit hati. Nak jugak orang mengutuk dia.

Dah jadi macam Si Nurul Izzah tu pulak dah gayanya. Hari - hari, ada saja benda BANGANG yang dibuat dek Si Ostazah Terlampau ni.

Kalau bercakap tu tak pernah nak guna Kepala Otak gamaknya. Nak jugak dia gunakan Kepala Lutut dia. Itu pasal la tulisan dalam twitter dia ni menyakitkan hati orang.

Agaknya, itulah yang ditarbiah dek Ostad dalam Parti Angguk Saja tu pada dia kot. Gamaknya, diorang dah keluarkan fatwa songsang baru yang mungin berbunyi:
"Adalah WAJIB bagi seseorang pengikut itu untuk menyakitkan hati orang lain sekurang - kurangnya sekali dalam sehari. Jika dia berbuat demikian, maka sorga la tempatnya"
Mungkin sebab itulah Si Ostazah Terlampau ni suka sangat buat kerja yang bukan - bukan dan mengarut hari - hari. Kerja lain tak de. Lagi pun, itu je la kerja yang dia pandai buat pun!!! Kalau suruh buat kerja lain, mampos dia tak reti!!!
Ini lah masalah  orang yang tak pernah menjenguk rakyat akar umbi di kampung. Bila turun sikit ke kawasan kampung seperti di Pagoh , macam orang bangang pulak  pasal baru tahu ada pelajar  di situ pergi sekolah naik bot.

Untuk pengetahuan Ostazah Arbaiyah ,  Pagoh tu bukan seperti Ampang atau Lembah Pantai ye , boleh pergi sekolah naik bas , van atau LRT .   
Sana sekolah pulak  bukan banyak seperti di kawasan bandar besar dan dekat dengan rumah .

Bertambah bangang lagi , dia bandingkan Pagoh dengan negeri Kelantan kononnya lebih hebat kerana diperintah Tok Guru .

Nak tanya sikit kaya dengan IMAN macama tu Abby ??  Kalau air masuk ke rumah rakyat Kelantan  macam teh tarik & kotor tu dapat cahaya iman ka ??

Air adalah keperluan utama rakyat , jadi jika isu air pun tak boleh selesaikan ... tak guna pun ia dipimpin oleh Tok Guru !!

Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. kalau dia berani jadi calon apa salahnya.barulah ada challange...

    BalasPadam
  2. sumbat aje mulut si JALANG ni dgn Batang Kuda...senyap lah dia nanti..wakakaka

    BalasPadam
  3. Tunggu kat akhirat, nanti Allah replay bakik semua, kita tgok sape yg salah.. komen2, post2 ni akan disoal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping