Ahad, Januari 13, 2013

Selain dapat duit, dapat jugak raba - raba peha... tak gitu??? 
Kalau semalam, Si Mat Syabun tu kata dia nak kutip dari setiap peserta himpunan tu sebanyak RM 150.00 bagi membuktikan dakwaan peserta dibayar adalah tidak benar.

Kalau tak benar, macam mana pulak dengan mesej dan pesanan ringkas ni boleh diterima oleh peserta? Siapa yang ada nombor telefon mereka?

Macam mana pulak Si Mat Syabun tu nak menjelaskan mengenai insiden pergaduhan di Kampung Baru yang berlaku dikawasan mereka berceramah?

Takkan pulak insiden pergaduhan tu hanya satu kebetulan dan tidak ada kaitan dengan ceramah tu kot. Nampak sangat la menipunya.

Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang itu la kerja puak - puak Pakatan Haramjadah ni pun. Kot kalau tak menipu sehari, diorang bukan dapat hidup. Lagi pun, siapa yang nak mengaku kalau dah kantoi berak kat tengah jalan!!!
Nampaknya sindrom ambil upah dan trauma takut tak dibayar mula menghantui peserta demo haram. Mereka bagaikan kucing kurap yang kelaparan setelah ada setengahnya tertipu kerana tidak mendapat upah seperti yang di janjikan. 


Kejadian pergaduhan di Kampung Baru malam tadi, klik di SINI yang mana kepala yang bawa peserta dari Pantai timur larikan duit upah mereka.

Demi nak selamatkan maruah penganjur dan maruah Anwar serta aib Mat Sabu maka SMS atau khidmat pesanan ringkas dihantar terus kepada setiap peserta yang mendaftar malam tadi.

Dalam SMS tersebut meminta agar peserta terus sahaja ke Pejabat Anwar di Tropicana dan Markas Pas Taman Melewar selewatnya jam 6 petang. Malah telah di jelaskan awal-awal bahawa jumlah yang bakal diterima peserta supaya tidak berlaku kekecohan antara peserta demo haram dan penganjur.

RM 200 untuk Peserta Luar Lembah Klang
RM 150 untuk Peserta Sekitar Lembah Klang
RM 50 untuk Pelajar yang tunjukkan kad pelajar.

Hebahan iklan dari unit komunikasi himpunan ini terpaksa dibuat kerana sambutan yang datang amat hambar di Stadium dan nisbah yang agak jauh dari jumlah bas yang disewa. Penganjur berpendapat peserta tunjuk protes untuk tidak ke Stadium Merdeka kerana merasakan diri mereka tertipu.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping