Rabu, Februari 27, 2013


Alamak ai!!! Kot kalau ye pun dia tension orang tak nak angkat dia jadi Perdana Menteri, jangan la mengamuk tak tentu pasal. Kang kantoi siapa yang malu?

Ada ke patut dia nak mengamuk sampai nak meliwat Si Johan As'ari tu kat dalam tandas? Gila ke apa Si Ketua Penipu ni? Dah tak de kerja lain dah ke?

Hah! Jangan terperanjat pulak. Sebenarnya, Si Johan tu 'Hampir' diliwat kat dalam tandas tu. Bukannya dia kena liwat betul - betul. Tambahan pulak semua tu hanya lakonan.

Cuma, yang bukan lakonan ialah babak ngeri Si Ketua Penipu tu meliwat Mohd Saiful sebelum ini. Dah memang terang dan nyata Si Ketua Penipu tu suka bontot.

Perkara itu dijelaskan sendiri oleh Si Karpal Whilchar dalam mahkamah dengan menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu meliwat secara suka sama suka.

Tak kira la dia liwat tu dengan cara macam mana sekali pun. Liwat tetap liwat beb. Kot dia liwat secara suka sama suka pun, tak pulak ianya digelarkan dengan nama lain.

Ke macam mana? Nak kata apa pulak kalau liwat dengan cara suka sama suka ni? Bukan liwat ke namanya kalau dah macam tu gayanya?

Jadi, buat pencacai Pakatan Pembangkang tu, tok sah la jadi bangang sangat nak menyokong Si Ketua Penipu tu. Dia tu cakap je pandai. Tapi Kaki Liwat. Buat jahanamkan Negara je kalau angkat dia jadi Perdana Menteri. Taraf dia setakat cuci longkang je!!!
“Kejadian tu berlaku sewaktu saya berada dalam tandas. Saya memang sangat-sangat gementar masa tu. Cuak bila muka Jay. 
Memang satu pengalaman baru yang saya boleh kata… wow! lah (terdiam sekejap kemudian gelak) ” kata Johan As’ari namun enggan meneruskan cerita mengenai pengalamannya hampir-hampir diliwat oleh pelakon Jay Iswazir.
Tapi jangan salah faham kerana insiden itu sebenarnya hanyalah salah satu babak yang dilakonkan mereka dalam drama bersiri terbaru Karlos. 
Tambah Johan, dia betul-betul takut sewaktu melakonkan babak itu apatahlagi melihat wajah Jay Iswazir yang benar-benar menjiwai wataknya ketika itu.
Bagaimanapun karakter itu dilihat sebagai satu cabaran malah mengakui tanggungjawab yang digalas dalam drama kali ini sangat berat.
“Masa dapat skrip sebenarnya babak tu adalah babak saya diliwat. Tapi setelah berbincang dengan pengarah dan penerbit, saya minta pengarah ubah sikit babak itu. 
"Saya juga sepatutnya kena pakai boxer, tapi saya tak mahu kerana segan dan bagi saya tak sesuai untuk tontonan umum.
“Hasil perbincangan, babak itu daripada diliwat jadi hampir diliwat. Kalau hampir diliwat tu, bagi saya okay lagi lah”, jelas Johan As’ari dan pelakon drama Karlos ditemui di sidang media drama tersebut di Sri Pentas, semalam. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Ada org PKR cakap kat aku, "biarlah anwar tu nak meliwat ke merogol ke.Sebab itu hal peribadi dia".Hahahahahahahaha lawak betul.Rupanya penyokong fanatik dia tak kisah kalau pemimpin negara ada moral yang mcm tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping