Rabu, Februari 27, 2013


Kesian beb. Nak menangis pun ada jugak bila kita tengok cara Si Ketua Penipu tu komen mengenai isu berkaitan dengan jawatan Perdana Menteri ni.

Jika kita selami dengan mendalam jawapan yang diberikan, jelas bahawa Si Ketua Penipu tu agak kecewa dengan keputusan yang dibuat sejak akhir - akhir ni.
PETALING JAYA, 26 Feb — Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini berkata jawatan Perdana Menteri bukan isu utama sekiranya Pakatan Rakyat (PR)memenangi pilihan raya umum yang akan berlangsung tidak lama lagi.
Menurut ketua pembangkang itu, isu tersebut bukan satu masalah dan tidak dibangkitkan semasa di Konvensyen Pakatan Rakyat semalam.
“Tidak ada pengumuman pada 2008 semasa kita menang di Selangor, Tan Sri Khalid (Ibrahim) menjadi MB (menteri besar),” kata Anwar dalam sidang media di ibu pejabatnya hari ini.
Hah! Kenapa pulak dia nak kaitkan dengan insiden yang berlaku 2008 dulu sedangkan masa tu diorang sendiri pun tak sedar yang diorang mampu menang di Selangor.

Sekarang ni, diorang jugak yang yakin 100% untuk menawan Putrajaya. Takkan benda semudah itu pun diorang masih tak mampu nak buat? Semua tu hanya alasan dia je.

Hakikatnya, dia jugak terkejut apabila penolakkan dari kalangan rakyat cukup besar terhadap dia untuk menjawat jawatan sebagai PM secara automatik.

Nak pulak bila penolakkan itu datangnya dari sekutu yang selama ini duduk dibawah tapak kaki dia iaitu PAS sebab sebelum ini dia ingat, dia boleh memperkudakan PAS.

Tapi jelas, jangkaan dia meleset. Rupanya PAS la yang akan membunuh impian dia nanti. Sampai tahap, PAS haramkan sebut nama Si Ketua Penipu tu sebagai PM.

Bukan setakat nak sebut dengan mulut je. Malah dalam akhbar lidah rasmi diorang pun haram hukumnya. Itu yang membuatkan Si Ketua Penipu tu kecewa.

Kalau dulu, berdegar - degar dia bercakap diatas pentas ceramah dengan pelbagai dakyah songsang. Sekarang ni, dah tak macam dulu dah. Dia dah 'slow' sikit.

Semakin hari, semakin luntur semangat Si Ketua Penipu tu katanya. Wajah dia masa masuk pejabat pun semakin muram dan mendung. Cuaca tak kena la tu.

Nak pulak bila media kedua - dua belah pihak beterusan menyiarkan khabar angin tersebut. Bukan media pro Kerajaan je, tapi media Pro Pakatan pun macam tu jugak.

Tinggal lagi, buat apa dia nak rasa kecewa sangat kalau dia tak dapat jadi PM sekali pun. Dia sepatutnya sedar. Ini semua bukan salah orang lain. Tapi, salah dia jugak. Siapa suruh dia kencing rakyat merata - rata!!! Sekarang, Baru la Padan Muka!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Salaam Tuan... Mohon linkkan blog saya http://kitcaiping.blogspot.com/ saya dah linkkan blog tuan ke dalam blog saya... Terima kasih Tuan..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping