Rabu, Mac 13, 2013


Woah!!! Hebat jugak penangan kes liwat Si Ketua penipu tu ye? Patut la kita tengok makin hari makin ramai peguam - peguam Melayu yang enggan mewakili dia dalam kes tu.

Sebelum ni, yang kita tau hanya Si Mat Rempit tu je peguam Melayu yang terlibat. Tapi, dalam kes Liwat II ni, hampir semua peguam dia bukan Melayu. Kenapa ye?

Itu satu persoalan yang perlu dijawab oleh Si Ketua Penipu tu sendiri. Tapi, jangan tanya depan dia. Takut nanti, 'U ulang, I saman U pulak!!!' Hehehe...

Meh kita baca kenyataan dari salah seorang anggota peguambela Si Ketua Penipu tu melalui pendedahan yang dibuat melalui email TheFlyingKick sebelum ini:
Yuktes memberitahu, ketika perbicaraan, Anwar sebenarnya gentar untuk memberikan pengakuan dan bersoal-jawab di kandang saksi. Anwar bimbang dengan soalan-soalan yang mungkin ditanya barisan pendakwaraya.


Dalam email berkenaan, Yuktes turut melontarkan beberapa persoalan yang menghantui dirinya dan mahukan para penyokong Pakatan Rakyat bertanya sendiri kepada Anwar untuk mendapatkan jawapan. 
Antaranya:



- Mengapa Anwar secara spesifik dan secara peribadi meminta Ketua Kakitangannya, Ibrahim Yaakob menghantar Saiful ke apartment (di mana liwat didakwa berlaku) membawa dokumen sedangkan ada kakitangan yang lain untuk berbuat demikian.



- Bagaimana Saiful tahu kod untuk masuk ke apartmen itu adalah Mokhtar, yakni nama Ketua Keselamatan dan adik ipar Anwar?



- Bukti video yang dihantar ke Makmal Ghandi di New Delhi mengesahkan kehadiran Saiful di apartmen berkenaan, jadi bagaimana kehadiran Saiful di sana boleh dipersoalkan?



- Mengapa Saiful diberikan layanan istimewa seperti bilik sendiri, keistimewaan untuk mengikuti Anwar dalam lawatan ke luar negara walaupun Saiful adalah kakitangan baru?



- Pembantu khas Anwar kini, Najwan Halimi pernah menghantar email kepada Anwar memaklumkan kesetiaan dan sayangnya kepada Barisan Nasional (BN), kenapa Anwar tidak pedulikan hal berkenaan?.
Nah!!! Jawab la Bang Non oi. Jangan setakat pandai nak saman orang je kerjanya. Kata nak tegakkan Kebenaran. Yang kita nampak tegak sekarang ni, 'Anu' dia je. Tapi, yang itu pun bengkok!!! Hahaha... - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. blog bodo dan banganggg...fitnah x hbs2..mati nnt bawa le cerita2 rekaan tu masuk kubur..

    BalasPadam
  2. berdosa bersubahan dgn orang yg buat dosa,tu yg ramai peguam melayu x nak bela "anu" anuar...hee

    BalasPadam
  3. MEMANG LE BENDANYA TAK HABIS-HABIS !!! SEBAB DIA TAK PERNAH MAHU BERHENTI DAN BERTAUBAT!!

    TAK CAYA KENAPA TAK TANYA KARPAL SINGH?..."NUAR HARUS BERTAUBAT"...BUKAN TAUBUAT

    BalasPadam
  4. Apa yang fitnah, perkara ni memang wujud. Cuma org kemaruk dgn dia sahaja kata ianya fitnah.Tggu, masa akan sampai jua.Tuhan maha adil. Kita saksi saja apa ending Ketua pkr ini Keadaan semakin terdesak, sebelum pru13 ni dia mesti terjerat dgn perbuatannya. No way out anymore.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping