Jumaat, Jun 28, 2013


Sekarang semuanya sudah pun jelas dan terang. Tak perlu lagi kita nak nafikan bahawa DAPigs memang ada niat nak menguasai Negara.

Mereka memang ada tujuan untuk membawa agenda Chauvinist dan menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara Republik. Seterusnya menghapuskan kuasa Melayu.

Perkara ini tak perlu kita nak nafikan. Dah banayk bukti dah yang kita berikan kepada rakyat. Tinggal lagi, penafian kosong Pakatan Haramjadah masih enggan mengakuinya. 

Tu pasal la Si Ketua penipu tu boleh tersentak bila ditanya oleh Yusuf Kalla mengenai penguasaannya terhadap DAPigs. Jangan kata DAPigs, PAS pun Si Ketua Penipu tu tak boleh nak kawal. Itu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!!
Mantan naib presiden Indonesia Jusuf Kalla mendakwa perhimpunan membantah dakwaan penipuan dalam pilihan raya umum 5 Mei lalu - Black 505 - dibiayai oleh pihak asing.

Beliau juga mendakwa mengetahui Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dibantu oleh beberapa pihak khususnya dari Turki, Washington dan Filipina, lapor media.

"Dan mungkin juga di Thailand dan China, itu kamu kena selidiki. Pemberi dana yang besar itu dari sebuah syarikat besar di Filipina dan sedikit dari Turki untuk membantu aktiviti himpunan bantahan itu.

"Mereka tidak boleh menyembunyikan diri kerana mereka adalah rakan bisnes yang kita ketahui siapa mereka," kata tokoh Indonesia itu seperti dilapor dalam akhbar tersebut.

Beliau berkata demikian dalam satu wawancara khas dengan Ketua Editor portal berita Merdeka On-Line Al-Azharri Siddiq Kamunri di Jakarta, Indonesia baru-baru ini.

Dalam temubual itu juga, Jusuf juga mempersoalkan tujuan mengadakan perhimpunan - yang berakhir Sabtu lalu - jika ia didakwanya hanya memberi keuntungan kepada musuh Islam dan orang Melayu.

"Saya sendiri bertanya kepada Anwar, apakah kamu boleh mengontrol (mengawal) parti DAP? Anwar terdiam dan tidak dapat memberi jawapan dengan jelas.

"Ternyata Anwar punya masalah dan kepayahan untuk mengawal ahli parlimen dari parti lain.

"Maka, saya sendiri berfikiran tindakan Anwar mengadakan himpunan Blackout 505 itu hanya sia-sia, melainkan menguntungkan sebelah pihak iaitu musuh Islam," katanya.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Assalammualaikum wmt,
    Anwar bukan tak boleh jawab, tapi dia cari jalan bagaimana nak katakan bahawa Jusuf Kalla telah dibeli oleh DS Najib.
    Semasa kempen di PRK Kuala Besut nanti dia akan canang le sedemikian.
    Dah boleh agak apa yg dia akan cakap untuk tangkis tembelangnya tu.
    Bila dia cakap begitu, puak pembangkang pasti akan percaya.
    Maka akan selesailah isu itu...
    Yg akan terkena palitnya nanti ialah DS Najib dan UMNO/BN...

    BalasPadam
  2. begitulah ciri ciri manusia munafik.. dr muda sampai tua....betul betul tak takut mati..walau tau PASTI MATI... gamaknya org ni yakin boleh tipu malaikat juga.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping