Selasa, Jun 11, 2013


Ai! Takkan 200ribu sahaja yang dibelanjakan oleh Datuk Seri Zahid Hamidi guna untuk 'membeli' undi dalam Pilihan Raya Umum yang lepas? Apa ke sikit bebenor?

Kepada siapa la gamaknya Datuk Seri Zahid Hamidi bagi tu ye? Dia bagi pada kroni - kroni je aje ke? Sebab kalau nak dikirakan, tak cukup beb.

RM 200ribu untuk semua pengundi di kawasan Parlimen Bagan Datoh mana cukup. Jumlah pengundi di kawasan tu seramai 39,924 orang. DS Zahid menang 17,176.

Kalau sorang pengundi diberikan sebanyak RM 100, baru ada 2000 orang pengundi yang dapat dibeli. Mana cukup untuk menang. Masih ada baki 15,000 orang lagi.

Kata Si Rafizi, semua persoalan tu akan dijawab dalam sidang media yang akan diadakan kelak. Dan masa tu nanti, dia akan suruh wartawan cari bukti mengenai perkara tersebut.

Kalau wartawan tanya dia, itu la jawapan yang mampu dia bagi sebab dah memang jelas dia hanya buat dakwaan. Dia sendiri pun tak de bukti mengenainya.

Hakikatnya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya dah terdesak nak cari kesalahan Menteri Dalam Negeri yang baru ni. Diorang sengaja nak cari isu.

Tujuan diorang adalah untuk memburuk - burukkan imej Datuk Seri Zahid yang sejak kebelakangan ini dilihat menjadi halangan besar untuk mereka buat kerja.

Kerja yang diorang buat macam biasa la. Tak tabur fitnah, diorang buat demonstrasi jalanan. Menghasut rakyat pun salah satu dari kerja hakiki puak - puak Pakatan ni.

Dengan adanya seorang Menteri yang Tegas dan Berwibawa macam DS Zahid, maka semakin sukar la diorang nak buat kerja. Takut nanti habis semua orang kena tahan. 

Jadi, itu la sebabnya diorang bawak cerita fitnah macam ni untuk dijamukan kepada rakyat. Dan memang itu lah agenda diorang pun. Kalau tak menipu, macam mana diorang nak menang!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Dia ni kan bodoh..simanja nuor aje..org dah tegur pasal angka..nanti ubahla tu..limkicksial salah taip..ni salah.apa???? Oooo salah info salah taip 0 kurang..000000... Info salah dibagi mat sabun...kahkahkah

    BalasPadam
  2. la dah dia suruh wartawan cari bukti le pulak.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping