Jumaat, Jun 28, 2013


Masa nak undi Melayu, si Teo Nie Ching ni sanggup pakai baju kurung siap dengan berselendang. Sekali pandang dah macam mak cik jual makjun!

Tu rupa dia masa nakkan undi Melayu. Bila dah dapat undi Melayu, dah dapat jadi ahli parlimen, perkara pertama yang ditanya kat Parlimen bukannya untuk Melayu, tapi sibuk bertanya tentang bilangan sekolah jenis kebangsaan yang dibina dalam RMK 8 - 10.

Bila dah dapat jawapan bertulis, dia post kat status FBnya dan cuba membakar perasaan orang Cina dan India. Tidakkah haramjadah namanya?
    
    
Nampaknya slogan Malaysian Malaysia DAPigs hanya auta belaka. Kalau wakil DAPigs sendiri masih sibuk dengan agenda sesuatu kaum dan cuba menafikan agenda yang bersifat nasional, masih lagi melalak mahu sekolah jenis kebangsaan, bukannya sekolah kebangsaan, lupakanlah tentang Malaysian Malaysia tu. 

Lebih baik secara terang-terangan DAPigs mengaku bahawa mereka sememangnya masih lagi berperangai dan berfikiran yang sama seperti Cina Tongkang ketika masih baru mendarat di Tanah Melayu puluhan tahun dahulu. Kesian.... ramai Melayu tertipu dek lakonan DAPigs ketika PRU13 yang lalu.

Ps: Apa boleh buat. Dah memang dasar puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Bukan DAPigs je. Semuanya sama je. Kalau tak menipu memang tak sah!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. sebab tu hapus aje sek cina.. tak undi BN tanya puok dia marah ke tdk...tuiiiiii

    mana puok pas...elok la tu..ada janji nak masuk islam..ada pajai songkok baju melayu.. ada pakai selendang..pakai baju kurung....berlakun la semua cina kui..

    dah dpt undi dr melayu...cabut...tapi masih juga ada yg sokong walaupun nak buat byk kandang babi.. tunggu la 5tahun lagi...sama masih diperbodohkan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping