Khamis, Jun 27, 2013


Inilah bukti jahanamnya perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang dah kena asak dengan rakyat bawahan, sekarang diorang nak tuntut kuasa pulak.

Jika sebelum ini, kita dah dedahkan beberapa siri rungutan dan keluhan yang dibuat oleh pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah ni sendiri.

Diorang sedar yang diorang ni hanya sekadar menjadi pembangkang. Tapi nak berlagak lebih dari itu. Tinggal lagi, diorang ni jenis yang tak mampu.

Segala seginya diorang ni tak mampu. Jika sebelum ini, diorang tak mampu nak bagi perkhidmatan yang baik kepada rakyat sebab suka sangat membantah tak tentu arah.

Jangan salahkan SH dalam bab ni sebab puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang kata diorang ni memang suka membantah tanpa ada arah tuju.
“Selepas ini kami wakil dari Pakatan Rakyat tidak lagi datang sebagai wakil yang hanya membangkang semua benda yang dilakukan kerajaan, sebaliknya imej baru kami ialah menjadi pengkritik yang baik kepada kerajaan." Wakil DAPigs Mentakab
Demikian petikan dari salah satu kenyataan yang dikeluarkan oleh wakil rakyat dari kalangan DAPigs. Jadi, memang betul la diorang membantah secara melulu.

Tambah menghairankan, kenapa diorang beria - ia sangat nak diserap dalam agensi - agensi Kerajaan bagi memberikan kemudahan kepada rakyat?

Bukan ke selama hari ini diorang jugak yang tuduh Kerajaan ni kejam, zalim dan sebagainya terhadap rakyat? Sekarang, dah terbalik pulak ke?

Hakikatnya, diorang tau yang pihak Kerajaan ni memang menjaga rakyat dengan baik. Tetapi, diorang yang sengaja buat - buat buta dan tak nampak semua tu.

Apa yang jelas, pemimpin Pembangkang ni tak mampu nak laksanakan tugas mereka walaupun diorang sendiri cakap yang diorang ni tak perlu bantuan dari orang lain.

Usah cerita la nak membantu rakyat kalau dah diri sendiri pun tak mampu nak dibantu. Nak letak duit dalam tabung masjid pun pinjam duit orang. Pun masih nak nafikan jugak ke!!!

Tinggal lagi, kita pun tak pelik dengan sikap Hipokrit diorang ni. Yang sebenarnya, agenda puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang Haramjadah!!! Kerja diorang tak de lain selain dari MEMBANTAH je tak tentu arah!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping