Isnin, Jun 03, 2013


Buat sekian kalinya, anak kepada Punai-Sihat DAPigs ni tampil dan menafikan pembabitan mereka dalam isu Red Bean Army seperti yang didedahkan sebelum ini.

Pelik kan? Diorang dok menyalak sakan menafikan kewujudan tentera Siber yang digelar sebagai Red Bean Army tu. Tapi setakat menyalak aje ke yang diorang mampu buat?

Mana bukti kata yang diorang tak terlibat lansung dengan Askar Kacang Merah ni? Takkan setakat nak suruh orang percaya dengan air liur je kot.

Itulah sikap sebenar puak - puak Haramjadah DAPigs ni sebenarnya. Diorang ni bercakap pun main ikut sedap Kepala Lutut je dengan harapan orang akan percaya.

Sekarang ni, semua rahsia diorang telah didedahkan kepada umum. Semua orang dah tau yang diorang memang mempunyai jentera rahsia.

Dan jentera rahsia diorang ni yang diupah untuk terus memburuk - burukkan keadaan. Diorang jugak yang memainkan isu Rasisme dalam laman media sosial.

Diorang jugak yang membakar api kebencian dikalangan rakyat terhadap Kerajaan. Pun diorang masih nak menafikan jugak perkara tersebut?

Pun diorang masih jugak nak kata orang lain yang buat kerja ni? Tak masuk akal beb. Bila orang suruh bagi bukti, kenapa diorang diam? 

Kenapa diorang suruh Polis pulak yang tampil bagi bukti yang berkenaan? Sepatutnya, kalau diorang tak bersalah, diorang sendiri kena tampil dengan bukti yang kukuh.

Setakat main cakap je, tak jadi beb. Dan sekarang, diorang pulak yang menggelupor nak cuba menegakkan benang yang basah. Masih jugak diorang cuba nak menipu rakyat.

Diorang nak salahkan pihak media pulak kononnya sengaja nak menggembar - gemburkan kewujudan Red Bean Army ni. Diorang kata media percaya dengan'Old Folks Tale'.

Kalau betul semua tu hanya 'Old Folks Tale', kenapa diorang tak ambik tindakan terhadap pihak yang berkenaan? Kalau biasa tu, pandai sangat diorang ambik tindakan undang - undang. Sekarang dah kecutperut pulak ke!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Dulu baling batu sembunyi tgn..batu bahaya bebb pecah kepala kena saman...

    Sekarang baling duitttt sembunyi tangan..tgn melekat kat badan..doa tgn lim ni putus tak boleh sorok lagi..

    Patutla mulut dikunci Allah masa diadili..yg lain bercakap..

    BalasPadam
  2. Kalau dah benar tak ada Tentera Kacang Merah apasal susah-susah mau nafi?

    Yang blackout tak ada apasal susah-sudah nak buat roadshow sana sini?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping