Sabtu, Ogos 31, 2013


Woohoo!!! Nampak gayanya malam ambang Merdeka semalam dimeriahkan lagi dengan adegan yang tak mampu untuk kita tonton. Mau termuntah dibuatnya.

Dengar cerita, Si Gay Tua tu anjurkan porgram tertutup dengan memancing anak - anak muda supaya berfikiran 'Terbuka' macam dia.

Sebelum itu, Si Gay Tua tu siap jemput rakan follower dia agar turun ke Dataran Merdeka dengan hidangan sebotol arak melalui laman twitter milik dia.


Tak cukup dengan itu. Si Gay Tua tu jugak turut memancing anak - anak muda yang Pro Pakatan agar turut serta dengan 'menawarkan awek - awek cun'.


Huh! Tak heran la macam mana dikalangan penyokong Pakatan Haramjadah tu tak kisah dengan moraliti pemimpin diorang sendiri.

Kalau dah ada Gay Tua macam ni yang jadi pemimpin, maka rosak la minda anak - anak muda kita dimasa akan datang. Semuanya ikut jejak langkah macam Si Gay Tua ni.

Jadi, tak pelik la kalau dikalangan penyokong Pakatan Haramjadah tu tak ambik pusing bila video seks pemimpin mereka disiarkan dalam internet.

Dapat pemimpin jenis tak de kemaluan, maka pengikut - pengikut pun dua kali lima la jugak!!! Bak kata slogan orang dulu - dulu, 'Kepimpinan Melalui Tauladan'.

Cuma SH tertanya - tanya jugak. Berapa ramai anak muda yang Pro Pakatan ni turun ke Dataran Merdeka menyertai program Si Gay Tua ni? Jangan diorang balik rumah, mengadu kata diorang sakit bontot sudah la!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. kalo gay tua nie kena adek sendiri, padan muka dia. tobatx2.

    BalasPadam
  2. Saya rasa baik siarkan biography budak ini dari kecik sampai ke besar dan apa yang pernah dia lakukan sebelum cabut lari ke luar negara dan kemudian merayu sampai nangis2 nak balek Malaya sebab
    masa tu gang2 dia banyak yang jadi orang terpengaroh di Malaya.

    Masihkah engkau ingat masa2 dahulu, sekuntum bunga mawar...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping