Khamis, Disember 05, 2013


Itu luahan seorang pemerhati Politik yang boleh dikategorikan sebagai 'Atas Pagar' apabila dia melihat sendiri perangai pelik puak - puak Parti Angguk Saja tu.

Perkara tersebut dibangkitkannya didalam laman twitter apabila dia melihat puak - puak PAS tu meroyan tak tentu arah bila Ustaz Kazim bertindak keluar PAS sebelum ini.

Beliau sendiri merasa hairan kenapa sampai begitu buruk pandangan puak - puak Parti Angguk Saja tu memberikan labelkan yang bukan - bukan kepada UKE.

Yang lebih memalukan ialah apabila perkara itu dilakukan oleh mereka yang mendabik dada kata diorang memperjuangkan Islam, terutama dikalangan Muslimat PAS sendiri.

Katanya, "Serius Tak Faham. Ustaz Kazim cuma keluar PAS, bukan keluar Islam pun. Apahal sampai dilabel Ustaz Khinzir oleh muslimat PAS?"

Nah!!! Sekarang kita boleh lihat sendiri tahap mentaliti puak - puak Parti Angguk Saja tu yang sememangnya sejak dari dulu lagi berada dalam keadaan 'Jumud'.

Mereka jelas tak boleh terima sekiranya ada Ilmuan Islam yang lebih selesa berdampingan dengan UMNO dari menyertai perjuangan mereka yang entah apa - apa tu.

Jadi, masih ada lagi ke orang yang nak kata PAS ni mahu memperjuangkan Islam? Masih lagi ke orang tak nampak yang PAS ni hanya memperalatkan Islam demi kepentingan Politik mereka?

Sedar - sedar la! PAS tu bukannya sebuah agama yang boleh menghalalkan semua benda sesuka hati diorang. Sebaliknya PAS tu hanya sebuah parti Politik yang berjuang demi kepentingan sendiri. Bukannya diorang berjuang untuk Islam sangat pun!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PAS bukan parti perjuang Islam tapi parti perosak Islam yg lebeh cenderung memecah belah kan umat Islam dan org Malayoo...
    Makin parah kecelaruan penyokong PAS ni...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping