Khamis, Januari 30, 2014


Memang itulah mesej yang hendak disampaikan oleh Si Tony Puaka tu sebenarnya. Mati hidup semula pun dia takkan mungkin nak duduk dibawah Negeri yang diperintah sepenuhnya oleh PAS.

Maka nak tak nak terpaksa la dia buat pendirian selaku Pengerusi DAPigs Selangor dengan membantah kenyataan yang dikeluarkan oleh PAS Selangor yang sebelum ini mengecam tindakan PKR.

Biar la dia duduk dibawah pemerintahan seorang lelaki GAGAP asalkan dapat dicucuk hidungnya. Waima bertuankan seorang Peliwat pun diorang tak kisah kalau boleh dijadikan Keldai Tunggangan selamanya.

Kata Si Tony Puaka tu, dengan kehadiran Si Ketua Penipu tu dalam Rejim Pakatan Selangor, maka ianya akan membawa Pakatan Haramjadah tu ke satu tahap yang lebih tinggi dari sedia ada.
“Jika penyertaan Datuk Seri Anwar Ibrahim ke dalam Pakatan Selangor boleh membantu memainkan peranan utama untuk membawa kita ke peringkat lebih tinggi, Selangor pasti menjadi model terbaik untuk diikuti negeri-negeri lain,” katanya merujuk kepada gabungan tiga parti Pakatan Rakyat yang kini memerintah negeri terkaya di negara ini.

Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara itu berkata jika Anwar berjaya, pencapaian kerajaan Pakatan Rakyat Selangor bagi tempoh empat tahun mendatang akan membantu melakar laluan gabungan itu ke Putrajaya pada pilihan raya umum akan datang.
Nah!!! Jika kita baca dari satu sudut, kenyataan Si Tony Puaka tu boleh dianggap sebagai satu penghinaan terhadap kepimpinan Khalid Ibrahim yang memimpin Selangor selama hari ini.

Dia seolah - olah menidakkan kemampuan Si Khalid Ibrahim tu jadi Menteri Besar. Bagi Si Tony Puaka tu, Si Khalid Ibrahim tu tak mampu nak memajukan Selangor seperti mana yang akan dibuat oleh Si Ketua Penipu tu.

Dalam erti kata lainnya, selama hari ini, puak - puak DAPigs ni pun memang ada rasa tak puas hati dengan tindak tanduk yang dilakukan oleh Si Khalid Ibrahim tu. Diorang pun tak puas hati rupanya.

Mungkin ianya ada kaitan dengan serbuan yang dibuat oleh JAIS dan kelemahan Khalid yang tidak memihak kepada mereka dalam menyelesaikan isu tersebut sebelum ini.

Jadi, tak salah la jika kita buat kesimpulan bahawa puak - puak DAPigs ni sebenarnya memang tak nak duduk dibawah Negeri yang diorang tak dapat nak bersuara dan buat tindakan sesuka hati diorang. Apatah lagi dia nak duduk bawah pemerintahan PAS!!! Boleh dapat mimpi ngeri diorang dibuatnya!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping