Khamis, Januari 30, 2014


Apalah sangat yang kita nak hairan dengan Si Mat Syabun ni ye tak. Dia memang selamanya akan terus menjadi barua kepada DAPigs tu biar apa pun yang berlaku. Perkara tu takkan berubah.

Biar langit berubah warna jadi merah sekali pun ditengahari buta, kesetiaan Si Mat Syabun ni kepada DAPigs tetap tidak akan berbelah bahagi demi kepentingan diri dia sendiri.

Dia bukannya peduli sangat pun dengan penghinaan serta pengkhianatan yang telah dilakukan oleh puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu terhadap pengundi di kawasan DUN Kajang.

Dia bukan ambik pusing sangat dengan bantahan serta kecaman yang dibuat oleh akar umbi PAS Selangor sebelum ini. Semua tu tidak memberi sebarang erti kepada Politik dia.

Komen, kecaman, kritikan serta bantahan yang dibuat oleh pimpinan PAS Selangor terhadap tindakan Haramjadah PKR sebelum ini tidak mampu nak memenuhkan poket dia.

Maka disebabkan itulah kemungkinan besar yang membuatkan Si Mat Syabun ni menyokong tindakan PKR mengosongkan kerusi DUN Kajang dan tidak akan memboikot Pilihan Raya Kecil dikawasan itu nanti.

Lagi pun, Si Mat Syabun tu bercakap dalam satu sidang media yang turut dihadiri oleh Si Ketua Penipu tu sendiri. Takkan la dia nak kata yang dia tak sokong depan - depan Si Ketua Penipu tu ye tak.

Tambahan pulak, Si Mat Syabun ni bukannya ambik peduli sangat pasal rakyat di Kajang. Bukannya dia yang nak bertanding. Bukannya dia yang dikhianati serta dihina oleh PKR.

Jadi, buat apa dia nak peduli sangat dengan pandangan serta pendirian yang dibuat oleh pemimpin PAS Selangor tu sebelum ini. Dah memang hakikatnya, Si Mat Syabun ni akan tetap menjadi Pak Angguk Saja seumur hidup dia. Tu je hakikat yang perlu diterima!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. ..hehe..mudah aje sifir aljuburi sekoq ni.. tak dapat lobang kunyit bau kentut pun jadik la.. tak dapat jadi pm msia dapat mb sgor pun jadi la..

    ..begitu la desperate nya ketua fcukatan munapig lahanat sekoq ni.. taqbir!.. laung mat sabu aka barua aljuburi..

    BalasPadam
  2. mat syabun n anuar aljuburi adalah setan besar mnyerupai malaikat bekiblatkan yahudi hampeihh...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping