Jumaat, Februari 28, 2014

Apa kejadahnya yang dia tengah buat???
Lewat malam semalam, ada sahabat kirimkan gambar berikut melalui aplikasi Whatsapp. Kelihatan beberapa orang wanita yang bertudung duduk dalam sebuah gereja. Tidak dapat dipastikan pulak dimana gambar tersebut diambil.

Yang lebih mengejutkan ialah apabila kiriman tersebut turut menyertakan sekeping gambar seorang wanita bertudung sedang berlutut sambil meminta doa dalam versi Nasrani.

Renungkan. Adakah ini gambaran yang mahu kita lihat dimasa akan datang? Tambah menyedihkan, adakah kita mahu anak - anak kita sendiri melakukan perkara sedemikian?

Nak pulak dikalangan orang Islam yang majoritinya terdiri dari kalangan orang Melayu di Malaysia ni. Sekali pandang pun kita dah boleh rasa sedih mengenangkan betapa lemahnya iman didada.

Inilah yang diperjuangkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu melalui pertubuhan yang digelarkan sebagai COMANGO. Malah ada dikalangan mereka sendiri yang menyokongnya secara terang - terangan.

Itu pun termasuk la pemimpin seperti Si Nurul Izzah tu yang turut menyuarakan pandangan bahawa tidak salah sekiranya orang Melayu Islam mahu menukar agama yang mereka anuti pada ketika ini.

Belum kita cerita bab penggunaan kalimah Allah lagi. Dah tentu - tentu agendanya adalah untuk menyesatkan akidah umat Islam. Jadi, korang fikir la sendiri. Kalau korang nak anak - anak korang jadi macam ni dimasa akan datang, sokong la puak - puak Pakatan Haramjadah tu!!!
Categories:

23 ulasan:

  1. Mana kau tahu dia baca doa dalam versi Serani? Gambar boleh ada bunyi ek?

    BalasPadam
  2. wei bangang ko tengok cara dia berdoa...dia mengadap mukanya kemana?
    ape jenis orang kamu ni...dah tak tau menilai mana satu amalan islam dan kafir.
    wei labu...aku tak heran jika kamu kafir. kamu nak togok holy water setempayan pun aku peduli apa... kalau kamu ni islam....banyak2lah beristifar.semoga allah mengampunkan kamu...

    BalasPadam
  3. Bagaimana jika dikatakan cewek in budak Indonesia

    BalasPadam
  4. JGN DILAYAN FITNAH UMNO INI. SELAGI TIDAK ADA KES DLM MAHKAMAH ISU INI, MAKA LUPAKAN SAJA. UMNO PAAR BUAT VIDEO LUCAH TAKKAN NK TAMPAL FOTO POMPUAN BERTUDUNG SUSAH.

    INI SEMUA KERJA JAHAT AGEN2 YAHUDI UMNO UTK CTUS PERBALAHAN KRISTIAN DAN ISLAM. KRISTIAN DAN ISLAM DUA2 DIBENCI YAHUDI WALAUPUN KITA TK IKTIRAF KRISTIAN.

    MAKA UMNO ADALAH MUNAFIK DALANG YAHUDI YG MENANGGUK DIAIR KEROH UTK MENYENANGKAN HATI YAHUDI, BAPAK TIRI MAHATHIR FREEMASON.

    AS SIMPLE AS THT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. realiti ni....
      DAP=kafir
      PR=yahudi(anuar kan sokong yahudi,xkn ko x tahu)
      Pas=syiah
      agak2 lh,ko ni trgolong yg mn 1 ye???

      Padam
  5. PAS adalah Parti Laknatullah yg menyokong Comango, Pemain jubur dan DAP.

    BalasPadam
  6. Jaga aqidah, jaga iman, jaga nama baik Islam, jaga kata~kata, banyakkan muhasabah diri, banyakkan istighfar, banyakkan sabar dan kerjakan sholat...

    BalasPadam
  7. haha..buta2 je macai2 umngok kena kencing ngan admin..haha..x fitnah bukan umngok namanya...http://www.malaysiakini.com/news/255789

    BalasPadam
  8. Heh! Kesian Pencacai Pakatan ni. Tak dapat baca mesej yang cuba nak disampaikan. Yang dia nampak gambar kat atas tu je. Yang gambar pompuan bertudung mintak doa tu, dia buat tak nampak pulak.

    Mesejnya ialah persoalan tu. Nak ke kita tengok anak - anak Muslim kita terikut - ikut macam tu nanti? Itu pun Pencacai - Pencacai Pakatan tak boleh nampak? Masih nak pertikai pasal asal usul gambar tu? Kesian...

    BalasPadam
  9. Ini lah macai UMNOGOK...berani komen tp tak berani tunjuk diri...sapa yg yahudi....sapa yg ambik penasihat ekonomi yahudi...sapa yg tolak hukum islam kat malaysia ni. ..sapa yg robohkan masjid kat malaysia ni...sapa yg tutup tadika islam Pasti...kalau bukan UMNO yg kononnya parti melayu yg memperjuankan islam....jgn nak menafikan kebenaran dan menegakkan pembohongan UMNO selama ini....jadi la manusia yg jujur jgn jadi pencacai UMNO sampai mati...

    BalasPadam
  10. salam SH yg saya hormati...harap SH boleh mengkaji semula gambar2 yg SH sebarkn di artikel ini,takut2 jikalau salah ia adalah satu fitnah yg berterusan..jasa baik SH utk mengkaji semula amat saya hargai dan demi kebaikan bersama..akhir kalam trima kasih=)

    BalasPadam
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=741256409227251&set=a.485671878119040.115546.100000286954844&type=1&theater cube tengok nie ..

    BalasPadam
  12. Memandangkan ramai yang pertikai gambar pengatas sebelum ini, jadi SH tukar. Bukan sebab ianya fitnah. Tapi sebab semua orang yang bagi komen dah lari dari tajuk artikel tu sendiri.

    Tajuk artikel ni merujuk kepada gambar pengatas yang baru. Macam mana pulak nak dijelaskan gambar tu? Adakah ianya juga gambar fitnah?

    Baca mesej yang cuba disampaikan dalam artikel ni. Ianya hanya untuk meningkatkan kesedaran dikalangan umat Islam di Malaysia hari ini tentang masa depan anak - anak Muslim kita. Itu mesej yang cuba diketengahkan.

    Adakah kita mahu melihat anak - anak Muslim kita bertindak seperti wanita bertudung diatas dimasa akan datang dengan alasan semua agama di dunia ni sama dengan Islam? Itu persoalannya.

    BalasPadam
  13. udah le tu... dh tau silap x mau ngaku.. tu yg tuko gambo.. smua org dh tau blog kau ni yg sebar berita.. konon nk salahkn org lain.. tanggung le kau dosa fitnah.. mati senang ckit masuk neraka ye.. brtaubat la kembali ke pangkal jalan.. tapi org keras hati buta perot mcm kau mana nk insaf..

    BalasPadam
  14. maaf saya turut mahu berkomentar disini. ""Tanpa nama"" , membaca tulisan anda ini saya expect anda *Tanpa agama*. harapnya anda masih beragama. pada hemat saya, orang2 yang terus menghujam kata2 kesat adalah mereka yg tidak pernah mengetahui langsung agama kristian dan penganut agama itu. untuk masuk kerumah ibadah yg dihormati, penganutnya digalakkan bertudung kepala. ingat, bukan agama islam shj yg mesti bertudung. agama kristian lebih dahulu melakukan ini memandangkan islam datang selepas itu yg dibawa oleh nabi muhammad. minta search alim ulama dan juga rujukan lain sebelum mecipta dosa tak diundang. kasihan kepada mereka yg berfikiran dan berpengetahuan sempit ini.

    BalasPadam
  15. maaf saya turut mahu berkomentar disini. ""Tanpa nama"" , membaca tulisan anda ini saya expect anda *Tanpa agama*. harapnya anda masih beragama. pada hemat saya, orang2 yang terus menghujam kata2 kesat adalah mereka yg tidak pernah mengetahui langsung agama kristian dan penganut agama itu. untuk masuk kerumah ibadah yg dihormati, penganutnya digalakkan bertudung kepala. ingat, bukan agama islam shj yg mesti bertudung. agama kristian lebih dahulu melakukan ini memandangkan islam datang selepas itu yg dibawa oleh nabi muhammad. minta search alim ulama dan juga rujukan lain sebelum mecipta dosa tak diundang. kasihan kepada mereka yg berfikiran dan berpengetahuan sempit ini.

    BalasPadam
  16. kalau tak ada kawan beragama kristian, sila search internet dulu, kaji pasal kristian dan penganutnya serta adab2 semasa masuk gereja. paling digalakkan, cari Alim Ulama berguru dan bertanya agar tidaklah permandangan kita ini sempit dan jumud.

    BalasPadam
  17. apa beza prostestant dgn katolik?

    BalasPadam
  18. kenapa katolik perlu memakai tutup kepala?

    BalasPadam
  19. sila search 'wanita bukan islam bertudung dan berjubah'. yg keluar, salah satunya adalah wanita dari western country. dan org arab sgt menghormatinya dan suka dgn caranya. pelik dimalaysia ini. perkara yg baik selalu dipekik dilolong. daripada dia telanjang bulat, lebih baik bertudung. itu lebih sopan.

    BalasPadam
  20. agree Cherry v. setahu saya dalam kristian tiada 1 pun ajaran yg membenci atau megatakan ajaran agama lain itu salah. tiada ajaran dalam kristian bhwa agama lain itu kafir dan penghuni neraka, malah org2 kristian ini selalu mendoakan kesejahteraan mereka. jd fikir2 kan lah. mengaggap agama lain tidak benar itulah sebenarnya punca perpecahan dan kebencian. God Bless u all..

    BalasPadam
  21. Nampak tudung je terus cakap org tu islam. Nampak x tudung die tu separuh je? Ko x tahu banyak agame kat dunia nih pakai tudung jugak. Lain kali siasat dulu...

    BalasPadam
  22. Nampak tudung je terus cakap org tu islam. Nampak x tudung die tu separuh je? Ko x tahu banyak agame kat dunia nih pakai tudung jugak. Lain kali siasat dulu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping