Sabtu, Februari 22, 2014


Ya!!! Memang itu yang sewajarnya dilakukan oleh Si Karpal Whilchar tu. Dah sampai waktunya untuk dia dihantar ke dalam Zoo. Paling tidak, masuk muzium. Itu yang layak buat dia.

Watak - watak Dinosour macam Si Karpal Whilchar tu dah tak signifikan dalam dunia Politik masa kini. Dia hanya layak jadi bahan pameran dan dipertontonkan kepada kanak - kanak.

Hanya budak - budak hingusan yang baru belajar Politik je yang teruja dengan Si Karpal Whilchar ni. Orang lain semuanya dah menyampah dengan cara dia berpolitik. Macam dia sorang je yang bagus.

Dari dia boleh berdiri sampai tak mampu nak berjalan, kerjanya tak de lain. Asyik menyusahkan orang je. Buat fitnah dan menghasut orang tak tentu arah ni memang salah satu dari kerjaya dia yang hakiki.

Pun dia masih jugak tak sedarkan diri? Tuhan dah tarik anugerah untuk dia berdiri pun dia masih nak rasa diri dia bagus? Jangan sampai tuhan tarik nyawa baru dia nak sedar sudah la. Masa tu dah terlambat.

Jika kita baca artikel yang disiarkan dalam blog MiM ni, memang sepatutnya Si Karpal tu sedar diri. Pengakhiran buat dia dah hampir tiba. Jadi, ada baiknya dia undur diri secara bermaruah dari dimalukan depan orang ramai!!! Takut nanti malu dapat!!!
Jika kes Karpal Singh DAP sudah sampai ke tahap rayuan Mahkamah Tinggi, apakah maksudnya sekarang? 
Jika kita rujuk Perlembagaan Persekutuan, wakil rakyat dibatalkan keahliannya jika didenda melebihi RM2,000 atau dipenjarakan melebihi satu tahun.



Dan jika hukuman yang dijatuhkan kepada Karpal Singh melebihi RM2,000 atau lebih setahun penjara, maka kerusi parlimen Bukit Gelugor akan terpaksa dikosongkan oleh veteran tua DAP itu? 

Dan akan ada satu lagi pilihan raya kecil di parlimen Bukit Gelugor, Pulau Pinang? Kita tunggu 7 Mac ini! - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping