Rabu, Oktober 08, 2014

Keluar atau Terus Jadi Keldai Pakatan??? 
Nampak gayanya perang dingin diantara PAS dan DAPigs masih lagi berpanjangan biarpun kemelut di Selangor tu sudah boleh dianggap selesai. Kedua - dua pihak masih dilihat bertelagah.

Setiausaha Agung DAPigs, Lim Guan Eng hari ini tampil memberi kata dua kepada PAS agar membuat keputusan memilih untuk bersama DAPigs dan PKR atau keluar daripada Pakatan.

Malah Si Guan Eng tu juga turut menuduh PAS berhenti menjadi ‘talam dua muka’ dan perlu menunjukkan kesetiaan mereka jika mahu terus bersama dengan Pakatan Haramjadah tu.
“Tetapi jangan jadi talam dua muka. Anda mahu bekerja dengan UMNO, anda pergi dan kerja dengan UMNO. Anda mahu kerja dengan PR, sila keluar dan tunjukkan keikhlasan anda mahu bekerja dengan PR,” katanya.
Kenyataan itu didakwa merujuk kepada kerjasama diantara PAS dan UMNO dalam usaha untuk merealisasikan agenda perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan yang dibuat sebelum ini.

Kemarahan Si Guan Eng tu terhadap PAS juga turut mendorong Setiausaha Agung DAPigs itu dengan dakwaan kononnya PAS telah menipu mengenai Rejim DAPigs Pulau Pinang yang dipimpinnya.
“Kita tidak boleh bekerja dengan mereka di dalam PAS yang menipu mengenai kerajaan negeri. Kita ada bukti hitam putih menunjukkan mereka menipu,” katanya.
Isu itu melibatkan pemecatan Bendahari PAS Negeri sebagai Ahli Majlis Perbandaran Pulau Pinang yang sebelum ini mengkritik dasar perumahan yang dilakukan oleh Rejim DAPigs itu.

Kesimpulannya, DAPigs kini sudah menjadi terlalu ANGKUH dan SOMBONG dengan apa yang mereka miliki. Diorang rasa diorang dah cukup bagus dan tidak lagi memerlukan sokongan PAS.

Soalnya, adakah dengan mempergunakan dua tiga ekor Betina yang masuk DAPigs baru - baru ini sudah cukup untuk mereka menarik sokongan dari kalangan orang Melayu? 

Kalau diorang jadi "Talam Dua Muka" dan mempergunakan Islam untuk mendapatkan sokongan boleh pulak sedangkan hakikatnya semua orang tau yang DAPigs ni Anti Islam. 

Kalau PAS mempergunakan Islam demi kepentingan Politik mereka kita boleh terima lagi sebab diorang tetap orang Islam. Tapi, kalau Kafir Harbi pulak nak mempergunakan Islam dan memperbodohkan orang Melayu sesuka hati diorang, itu dah kurang ajar namanya!!!

PS: Sebelum ni, ada sorang Barua DAPigs dah keluar dari PAS. Klik Sini
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. PAS talam dua muka ,DAP lagi teruk Iblis, tahu hasut dan putar-belit.

    BalasPadam
  2. Aku dah lupa apa gelaran pada si apek kafir ni oleh ahli pas.... ada yang kata sebenarnya sikagir harbi ni nak peluk agama Islam tapi jangan bagi heboh dulu..... hi hi hi

    BalasPadam
  3. Dah ada rahsia DAPigs pegang,apa dia tu...berani ke PAS...mari kita lihat sape yg kena...sorg dh masuk hospital

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping