Rabu, Januari 14, 2015

WAH!!! Memang Hebat la Menteri Besar Selangor yang baru ni. Sebelum ni, kita ingatkan dia hanya setakat pandai main 'Wayang' je. Tapi rupanya, dia pandai jugak main silap mata.

Versatile jugak la orangnya Si Menteri Besar Selangor ni ek. Sebelum ni, 'POYO' sangat dia keluarkan gambar 'syahdu' seorang akak yang dilanda banjir teruja tengok MB Selangor basuh kain.

Ke-POYO-an Si MB Selangor tu tidak hanya sekadar dikongsikan secara peribadi. Tetapi turut disiarkan untuk tatapan SELURUH DUNIA menerusi aplikasi laman twitter milik dia.

Tapi, apa boleh buat. Sepandai - pandai Si MB Selangor tu nak main wayang, tak boleh jugak masuk panggung. Kantoi jugak Si MB Selangor tu dibuatnya bila gambar akak tu gelak besar tersebar.

Bila dah KANTOI besar macam tu, apa yang Si MB Selangor tu buat tambah memalukan. Dia 'buang' terus gambar tu dari laman media twitter dia. (Takut orang tau gamaknya. Hehehe...)

Tapi, tak cukup setakat itu sahaja. Si Menteri Besar Selangor tu cuba pulak nak alih perhatian dengan membangkitkan semula isu basi pasal duit pampasan bernilai RM 2.6juta tu.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Menteri Besar Selangor tu memberikan tempoh sehingga 'Ahad' untuk kelapan - lapan bekas Pegawai MBI memulangkan duit tersebut.
"Mereka (lapan kakitangan MBI) ada tempoh dua minggu (untuk jawab surat tuntutan pemulangan semula pampasan) dan kita tunggu habis tempoh tersebut. Selepas itu, barulah pihak pe­ngurusan MBI akan berikan kenya­taan selanjutnya mengenai langkah-langkah yang akan diambil," katanya.
Nampak sangat la yang Si Menteri Besar Selangor ni sebenarnya sekadar nak tutup kemaluan diri dia sendiri dan cuba membangkitkan semula isu mengenai pampasan tu.

Dia ingat, dengan tindakan tu boleh membuatkan orang lupa aksi BODOH dia yang nak MENIPU rakyat sebelum ini gamaknya. Dalam erti kata lainnya, Si Menteri Besar Selangor tu dah SONGEH!!! Tu pasal la dia sendiri pun jadi tak tentu arah dibuatnya!!!

PS: Dah tentu - tentu Si Faekah dan konco - konco dia gelak berguling - guling tengok ke-BODOH-an Si Menteri Besar Selangor tu kan. Nampak sangat BONGOKnya!!! Hahaha!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping