Rabu, Januari 14, 2015

WOW!!! Memang satu tindakan yang SANGAT MENGEJUTKAN dari Si Mahfuz Bean ni. Nampak sangat yang dia sungguh prihatin dengan nasib yang menimpa mamat tu sebelum ini.

Jika dilihat dari satu sudut, niat dan hasrat murni Si Mahfuz Bean tu memperlihatkan sisi yang cukup asing bagi orang diluar termasuk dikalangan puak - puak Parti Angguk Saja tu sendiri.

Selama ini, tak pernah lagi kita dengar yang Si Mahfuz Bean tu cukup bermurah hati untuk membiayai sara hidup sesbuah keluarga yang telah dipergunakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

TAPI YAKIN LA! Kita takkan dapat dengar cerita tu kerana Si Mahfuz Bean tu takkan pernah sanggup nak buat semua benda tu. Tunggu kucing bertanduk sekali pun, Si Mahfuz Bean tu takkan buat.

Bagaimana mungkin Si Mahfuz Bean tu nak lakukan perkara sedemikian sedangkan rakyat dikawasan Parlimen dia sendiri pun dia abaikan begitu sahaja. Jadi, nak harap dia tanggung hidup satu keluarga?

Jangan harap!!! Paling tidak pun Si Mahfuz Bean tu kata isu itu akan dibawa ke Mesyuarat Pimpinan Pakatan bagi memastikan yang Si Mamat tu diberi 'kerjaya' dimasa akan datang.

Tapi, cadangan Si Mahfuz Bean tu hanya ibarat "menutup kemaluan dengan kain perca". Tutup belah atas, tapi belah bawah pulak yang terdedah. Maklum la, tak cukup kain.

Kata Si Mahfuz Bean tu dalam satu kenyataan, diantara langkah yang boleh dilakukan oleh puak - puak Pakatan tu ialah termasuk memberikan Si Mamat tu kerja dibawah Rejim pimpinan mereka.
"Ini termasuk membincangkan sekiranya ada jawatan sesuai dalam kerajaan negeri Pakatan Rakyat yang boleh diberi kepada beliau," katanya.
Nah!!! Tidakkah itu membuktikan bahawa puak - puak Pakatan Haramjadah tu mengamalkan 'KRONISME' dalam pentadbiran mereka? Tidakkah itu boleh dianggap salah dalam perjuangan mereka selama ini?

Tapi, tak payah heran sangat la. Kalau ianya melibatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, apa yang HARAM pun boleh di-HAHAL-kan. Semuanya demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Bukannya diorang buat untuk menjaga kepentingan rakyat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. kepala hotak kau....http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pemimpin-umno-persoal-hukuman-terhadap-mejar-zaidi

    BalasPadam
  2. Hukuman itu setimpal atau tak, cuba fikir-fikir dgn akal yang waras. Nak memfitnah & menganiaya org. memang senang broo ....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping