Khamis, Januari 15, 2015

Dr. Paul Craig Roberts mendedahkan bahawa serangan di pejabat Charlie Hebdo, Perancis Rabu lalu adalah satu operasi sulit oleh Biro Penyiasatan Pusat (CIA) yang sengaja direka bagi meningkatkan kebencian terhadap umat Islam di Eropah.

Roberts yang juga editor bersekutu lama portal Wall Street Journal (WSJ) menulis demikian dalam blognya www.paulcraigroberts.org dan mendakwa umat Islam di Perancis dijadikan 'Kambing Hitam'.
Ia merupakan kerja orang dalam yang sengaja memerangkap orang Islam sebagai kambing hitam.
Penganut Islam diperdaya menjadi kambing hitam semata-mata untuk membuatkan Perancis mengikut telunjuk Amerika Syarikat (AS),” katanya.
Selain itu, Roberts dalam tulisannya juga ada menggambarkan mengenai teori berkenaan kad pengenalan seorang suspek, Said Kouachi yang ditemui di tempat kejadian, berbanding pasport suspek serangan 11 September 2001 yang dijumpai berada dalam keadaan elok di sebalik serpihan pencakar langit berkenaan.

Dakwa Roberts sebelum ini, serangan terhadap menara berkembar Pusat Dagangan Dunia di New York itu turut didalangi CIA.

Katanya, suspek boleh jadi bersalah atau tidak dan kedua-duanya. Perlu diingat bahawa semua komplot pengganas itu direka untuk menjadikan ancaman pengganas tersebut kelihatan benar kepada masyarakat Amerika.

Tambah Roberts lagi, motif kejadian berkemungkinan berpunca daripada sekatan ekonomi yang dikenakan AS terhadap Rusia, yang mana secara langsung telah menjejaskan pertumbuhan Perancis.

PS: Kalau dah namanya Yahudi tu, Yahudi la jugak!!! Agaknya, siapa la dalang Yahudi di Malaysia ni ek? Cuba klik sini...
Categories:

2 ulasan:

  1. Rense.com, atau whatreallyhappened.com antara website yang agak baik untuk mengetahui apa yang berlaku di sekeliling dunia. Walaupun kedua2 web ini di punyai oleh yahudi tetapi boleh dilayari sebagai penambah pengetahuan.

    BalasPadam
  2. Allahuakhbar abg semut hitam
    Udah ler lwtak gambar sexy tu
    Isi dah elok tp gambarnya x elok
    Jgn ikut perangai Mat Sabu...


    Mat Umno Pendang

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping