Selasa, September 28, 2010

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.

Dalam posting Semut yang bertajuk Nurul Izzah Menipu??? sebelum ini, ada seorang pembaca memberikan komen mengenainya. Pembaca tersebut antara lain menyebut:

...Sama je benda jadi kat kawan2 tempat aku, masa dulu depa dok bantai aku,.. aku sabar je. Sekarang, semua diam macam tikus kena cirit birit. Last sekarang ni aku dengar ramai2 nak sokong PAS pula...

Jawapan tersebut mungkin berikutan soalan yang Semut tujukan kepada ahli PKR Lembah Pantai yang turut mengadu mereka ditipu. Semut juga pernah berhadapan dengan beberapa orang penyokong parti PKR ini. Soalannya mudah, kenapa mereka sokongan PKR? Jawapan yang diperolehi: kalau masuk PAS tak boleh main Snooker.

Jadi bagi mereka, jika masuk PAS mereka tidak akan dapat peluang untuk membuat aktiviti - aktiviti lain seperti main snooker dan sebagainya. Nak masuk UMNO mereka dah muak dengan Pemimpin - Pemimpinnya, kata mereka. Maka sebagai pilihan terakhir, mereka pilih PKR. Belum lagi tanya pasal dasar perjuangan PKR lagi. Kalau ditanya, entah apa pula jawapan mereka.

Jika benar ahli - ahli PKR ini keluar parti dan sertai PAS, maka Semut nasihatkan agar PAS perlu bersiap sedia dari sekarang. Sedangkan satu Dewan pun mereka gagal nak tarbiah masuk Islam, inikan pula serpihan - serpihan PKR yang kecewa dengan kepimpinannya. Entah apa pula penyakit yang akan dibawa oleh mereka nanti.

Mungkin PAS dapat mengubah mereka jika perkara ini berlaku. Semut ucap tahniah kerana dapat mentarbiahkan golongan ini kalau mereka berjaya berbuat demikian. Apa yang Semut risaukan, bukan mereka yang mentarbiah tetapi sebaliknya pula akan berlaku. Kalau perkara itu pula berlaku, Semut dah tak tau nak kata apa dah. Wallahualam.

Fikir - fikirkan lah.
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Macam Yahudi masuk Kristian dan kahwin dengan Buddha...

    BalasPadam
  2. Masuk UMNO Melayu selamat...........

    Kena tegakan lima tunggak ini:-

    1. ALLAH, Muhammad.
    2. Melayu=UMNO=PERKASA=UTUSAN.

    Semua akan selamat.

    BalasPadam
  3. Keluar dari parti yang meliwat masuk kedalam parti yang di liwati. bagus bagus banyak lagi akan jadi pelacur politik ikut nafsu serakah tok guru wali syaitan nanti.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping