Rabu, Jun 22, 2011


Wah!!! Hari ni puak - puak Parti Kencing Rakyat ni keluarkan kenyataan sebenar mengenai perjuangan mereka dalam Politik Malaysia.

Kali pertama mereka dilihat berterus terang dengan rakyat Malaysia bahawa parti itu tidak memperjuangkan rakyat selama hari ini.

Tapi demi untuk mendapat kuasa, demi untuk mendapat pangkat dan nama, maka baru sekarang diorang buat pengakuan seperti ini. 

Baru sekarang diorang buat perjuangan 'Demi Rakyat' dengan memberikan tumpuan kepada golongan - golongan pekerja berpendapatan rendah.

Kalau difikirkan semula, kenapa baru sekarang PKR sibuk - sibuk nak melancarkan kempen 'Demi Rakyat' ni? Kenapa tidak sejak dari dulu lagi mereka berjuang Demi Rakyat?

Sebabnya mudah. Bak kata diorang jugak la, Pilihan Raya nak dekat. Jadi kena la ambik hati pengundi - pengundi muda ni dari sekarang.

Kalau tidak nanti, berputih mata la pulak diorang nak menjejakkan kaki ke Putrajaya tu. Hancur la harapan Si Anugay tu nak jadi Perdana Menteri.

Habis selama ini apa yang PKR buat? Adakah mereka tidak menjadikan rakyat sebagai matlamat utama dalam perjuangan mereka?

Jawapannya tidak. Perjuangan PKR selama ini hanya berpaksi kepada keutamaan Pemimpin mereka sahaja, terutama sekali untuk Si Anu-Gay-Rah Setan tu.

Diorang mana peduli dengan rakyat. Mana ada diorang bantu rakyat pun selama hari ni. Menyusahkan rakyat lagi ada la.

Tapi sekarang, nak tak nak, mereka TERPAKSA berjuang Demi Rakyat kononnya. TERPAKSA la mereka turun padang, mengambik hati pengundi.

Maka tidak salah kalau kita katakan bahawa PKR ni hanya mempedulikan rakyat tatkala Pilihan Raya tiba sahaja. Habis je Pilihan Raya, diorang akan kembali seperti biasa.

Dan kebiasaan yang mereka akan lakukan ialah menipu rakyat. Janji la macam - macam sebelum Pilihan Raya, tapi tak satu pun yang ditunaikannya. Sebab itu la PKR ni dikenali sebagai Parti Kencing Rakyat. Kerja diorang asyik menipu rakyat je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Assalam Bro

    Selama ini mereka gunakan rakyat untuk merusuh untuk melepaskan Anwar... alangkah bodohnya rakyat yang meyokong mereka.. Bila mahu sedar????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping