Khamis, September 22, 2011


Haduhai!!! Memang tak sedar diri betul la Si Ketua Penipu ni. tak habis - habis dia buat hal dalam Malaysia ni. Tak serik - serik.

Lepas satu, satu kes dia timbul dan dijadikan bahan bualan orang ramai. Biar pun itu memang hasrat hati dia yang sebenarnya.

Tapi, kalau ye pun, cari la cerita yang baik sikit. Macam dia bantu golongan miskin dengan membina rumah untuk diorang ke, bantu pelajar malaysia sambung pengajian.

Tahan la jugak. Ini tidak. Nak popular dengan isu skandal seks. Pemimpin menda kejadahnya kalau macam tu? 

Dibawah ni korang boleh baca sesi temubual Eskay dengan Agenda Daily mengenai isu video terbaru Si Ketua Penipu tu.
Apa cerita trio Datuk T ?.Ketika hangat balik kisah video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim ada yang mengandaikan mereka bertiga sudah ‘ beraksi’ semula.
Ini gara-gara penyebaran klip CCTV yang menunjukkan Datuk Sharzly Eskay Abdullah dan Datuk Seri Anwar Ibrahim sedang naik dan turun lif sebuah apartmen di Ampang yang didakwa merupakan lokasi adegan seks berlaku.
Juga yang dinanti-nantikan ialah klip video baru bertarikh 12 dan 13 Januari 2011 yang didakwa melibatkan Anwar di Thailand.
Trailer klip itu yang memaparkan wajah seiras Anwar berpakaian robe hotel sudah disiarkan dalam pendedahan klip CCTV.
Betulkah ada klip baru yang sensasi itu dan apa peranan trio Datuk T ?
Tan Sri Rahim Thamby Chik yang dianggap sebagai bos trio berkenaan steady saja ketika dijolok soalan ini sewaktu ditemui Agendadaily di majlis rumah terbuka Risda di Jalan Ampang,Kuala Lumpur petang Rabu.
Pengerusi Risda ini memberi kesimpulan berikut tentang isu yang menarik perhatian ramai ini.
Katanya mereka bertiga – selain beliau,Datuk Eskay dan Datuk Shuib Lazim – sudah selesaikan ‘ jalankan tugas’ dengan membuat pendedahan tentang klip video seks yang pertama dulu.
“Kami ibarat lilin yang membakar diri membuat pendedahan itu semata-mata untuk menyedarkan rakyat negara ini tentang siapa Anwar.Kami sudah didakwa dan dihukum di mahkamah kerana tayang video itu,”katanya.
Itu baru separuh. Selebihnya, korang boleh baca di Agenda Daily sendiri melalui link yang ada dipautkan dibawah.

Cuma Semut pelik. Kenapa sampai sekarang Si Ketua Penipu Bahalol ni tak nak saman Eskay ye? Apa yang dia takut sangat dengan lelaki bernama Eskay ni?

Nak kata anak - anak buah dia pun tak berani nak saman Eskay sedangkan Eskay tu la dalang utama dalam isu video seks ni.

Jadi sepatutnya Si Ketua Penipu tu dah lama ambik tindakan. Itu je persoalannya. Kalau betul dia nak tegakkan Kebenaran benda tu la yang dia patut buat. Bukan buat alasan yang bukan - bukan!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping