Khamis, September 29, 2011


Memang tak dapat dinafikan lagi bahawasanya, Si Ketua Penipu ni takut untuk menegakkan Kebenaran sebenarnya.

Bukan setakat Kebenaran untuk diri dia, tetapi Kebenaran dalam Islam pun dia takut nak tegakkan. Habis semua benda dia putar belit dan salahkan orang lain.

Dalam isu diri dia sendiri pun dia takut nak menegakkan Kebenaran ni, walaupun dia tuduh yang ianya hanya fitnah dan konspirasi belaka.

Apa yang perlu dia takutkan? Kenapa susah sangat dia nak serahkan DNA dia kepada pihak Mahkamah untuk ujian sama ada ianya sama atau tidak dengan DNA yang ditemui?

Kenapa sampai sekarang, dia masih enggan menunjukkan kepada masyarakat umum bahawa dia masih memiliki jam Omega seperti yang didakwanya sebelum ini?

Bukankah tindakan tersebut dapat menolak sebarang konspirasi dan dakwaan yang ditujukan kepada dia sebenarnya?

Bukankah dengan cara itu dia dapat menegakkan Kebenaran yang sebenar bagi diri dia serta keluarga dia sendiri? Sedangkan maruah diri dia pun tak terjaga, inikan pulak soal agama.

Dalam isu Hudud ni pun sama jugak. Dia sering menunding jari ke arah Mantan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir yang mula - mula menolak Hukum Hudud.

Sedangkan pada ketika itu dia juga merupakan Timbalan Perdana Menteri. Orang Nombor 2 selepas Tun Dr. Mahathir. Tetapi apa pendirian dia ketika itu?

Kenapa dia tidak memberi sokongan terhadap tuntutan Kerajaan Kelantan berkenaan isu hukum tersebut daripada dilaksanakan?

Sekarang pun, dia yang diiktiraf menjadi Ketua Pakatan Pembangkang masih berdolak dalih berkenaan isu tersebut. Dia hanya memperakui enakmen Jenayah Islam.

Tetapi adakah dia menyokong perlaksanaan hukum tersebut? Tidak. Ianya jelas, dia sendiri pun menolak perlaksanaan hukum hudud ni.

Jika dia benar - benar adil dalam menguruskan isu ini didalam Pakatan Pembangkang, dah tentu pendirian Pakatan itu juga akan menyebelahi PAS dan bukannya DAPigs.

Dua parti yang majoritinya Melayu Islam boleh tunduk kepada sebuah parti yang Chauvinis. Tak masuk akal. Kalau buat undian pun, dah tentu DAPigs akan tewas.

Keadaan ini tidak berlaku didalam isu hukum hudud ni. Maka sebab itu Si Wali Terompah tu hantar Takiyuddin je jadi wakil dia. Sebab dia tahu Anugay tu sendiri takkan menyokongnya.

Jadi tak payah la puak - puak Pakatan pembangkang tu nak menyalak mendabik dada mengatakan bahawa mereka menjuarai isu Hukum Hudud ni.

Sedangkan dalam isu Murtad pun diorang berbalah sesama sendiri, inikan pulak pasal Hukum Hudud. Lagi la tak boleh percaya. Sebab itulah Pakatan pembangkang ni dikenali sebagai Penipu Rakyat. Dah itu je kerjanya, bukan ada kerja lain!!!

Ps: Yang paling Semut heran ialah kenapa Nik Aziz tak laksanakan hukum tersebut di Negeri Kelantan sedangkan kelulusannya bergantung kepada kuasa Sultan?

Dan kenapa cadangan untuk melaksanakan hukum tersebut tidak pernah dibentangkan didalam Mesyuarat Raja - Raja? 

Adakah benar Nik Aziz serius dalam usaha menegakkan Hukum ini atau sekadar mahu ianya menjadi alat dalam Politik dia sahaja? Korang fikir la sendiri.

2 ulasan:

  1. Setuju sangat dengan ulasan yang dibentang.

    Tapi apakan daya masih ada yang taksub tahap tenok dengan seorang pelakon wayang opera ni.

    Akan sampai masanya tenok-tenok ni akan berbondong-bondong terjun lubang dengan pelakon pujaan mereka.

    27 juta rakyat Malaysia bukan sedikit. Sekali tipu dua kali tipu boleh la lepas kalau hari-hari mau menipu sendiri mau ingatla.

    BalasPadam
  2. PAS sekadar kuda tunggangan DAP. Kena hina macam mana pun, dia tetap akan jilat sisa Anwar dan DAP.

    Kerajaan pinggirkan pewaris Kampong Bharu? Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping