Selasa, September 20, 2011


Perbicaraan bersambung semula dimana Mohd Yusof meminta Dr. McDonald menjawab soalannya secara ringkas.

Persoalan awal pagi tadi terhenti dengan rujukan dari Thailand. Dr. MacDonald menjelaskan bahawa dia masih tidak faham isi kandungan dokumen tersebut.

Mohd Yusof turut mendapati bahawa ada beberapa artikel didalam Internet yang jelas menyatakan bahawa sperma boleh bertahan lebih daripada 113jam.

Dr. McDonald menjelaskan bahawa perkara tersebut tidak mustahil, tetapi jarang ditemui. Jika ada pun, ianya agak mengejutkan.

Di United Kingdom, kata Mohd Yusof, sperma boleh diambil lebih daripada 72 jam walaupun selepas 'defection'.

Yusof: Berapa lama semen boleh menjadi kering selepas ianya diambil?

Dr. McDonald: Setiap sampel berbeza mengikut spesifikasi tertentu. Ada sampel yang boleh bertahan lama.

Mohd Yusof menegaskan bahawa tindakan Dr. McDonald hanya cuba untuk merendahkan kajian yang dijalankan oleh Dr. Seah sebelum ini.

Pendakwa Raya itu juga turut menegaskan bahawa tindakan Dr. McDonald hanya untuk memutar belitkan fakta dan mengelirukan mahkamah sahaja.

Ianya diakui oleh Dr. McDonald walaupun menjelaskan bahawa ianya tidak disengajakan dan kemungkinan ianya adalah satu kesilapan.

Mahkamah ditangguhkan sehingga esok.

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping