Ahad, Oktober 16, 2011

"Ahcai. Apa Pasal Lu Punya Anak Banyak Gatal?"
"Biasa La Apa. Dia Lu Punya Cucu Ma!!!"
Ya!!! Ketua Menteri Biawak, Si Lim Guan Eng tu perlu jelaskan kepada seluruh rakyat Malaysia mengenai spekulasi ini.

Kalau sebelum ini, hanya diberitakan mengenai kes seorang pelajar sekolah telah meraba payu dara rakan sekolahnya dan membayar pampasan untuk menutup mulut.

Jumlah pampasan itu katanya bernilai hampir RM200ribu ringgit supaya keluarga pelajar yang terlibat tidak menghebohkannya kepada umum.

Dan dari laporan awal, hanya dinyatakan bahawa pelajar yang melakukan perkara terkutuk seperti itu adalah merupakan anak seorang VVIP puak Pakatan sahaja.

Tetapi, desas desus hari ini mengaitkan Si Biawak Guan Eng tu dengan spekulasi ini. Adakah benar laporan ini atau ianya hanya khabar angin sahaja?


Apakah benar wanita diatas ini yang menjadi mangsa kerakusan anak Si Biawak tu yang turut dilaporkan bongkak dengan jawatan bapanya sebagai Ketua Menteri?

Nampak gayanya, jika benar spekulasi ini, sikap Biawak tu dah berjaya diwarisi kepada anaknya. Warisan turun temurun la kata kan.

Sama - sama kita nanti jawapan daripada pihak Si Lim Guan Eng ini. Atau adakah dia hanya akan mendiamkan diri sahaja.


Ps: Pendedahan selanjutnya, sila klik disini.
Categories: ,

4 ulasan:

  1. biasalah biawak dan ular kan lidah bercabang... tak kan dia mengaku punya... bukti terang2 dia kutuk JOHOR dpn kamera dan tersebar satu dunia pun dia tak ngaku...ini pulak kes anak dia tenet anak orang dia nak ngapu...PPPUUUIIII!!!!.. kalau dulu perpatah melayu kata, kalau nampak ular dan paria...kasi habis paria tu dulu... tapi sekarang tak bleh pakai lagii... kalau nampak dia ni ngan ular.. kasi habis dia ni dulu...dia punya belit kalah ANACONDA!!!

    BalasPadam
  2. SDRA Senut Hitam,izin saya

    Saya terus menyokong usaha anda memantau keadaan,anda semua ada kewajipan besar untuk TIDAK lepas peluang,Din turtle cakap JANGAN LEPAS PELUANG , sebab prinsip transparency Senator Tunku Abdul Aziz wajib di pertahankan.
    Melalui blog SDRA saya minta PDRM MACC Parliamen ADUN TIDAK mengabaikan tanggungjawab mereka sebab di bawah 1M liberal human rights civil liberties kelainan unconventional terbuka vernakular transformaci politik, sesiapa pun tidak bolih buat kira kira di luar undang undang.
    Jangan Najib atau sesiapa pun hendak mengambil kes ini untuk politikal blackjmail,tutup fail, waima pelaku adalah pihak kerajaan atau pihak pembangkang atau orang besar.

    Kami Alif Ba Ta menunggu dan memantau .
    Salam hormat kapada mentor mentor saya.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    BalasPadam
  3. Apabila Teoh Beng Hock jatuh bangunan gempaq satu dunia DAP tuntut keadilan. Tubuhkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja.

    Jika benar perkara ini melibatkan mereka dan agar keadilan itu nampak dilaksanakan maka perlulah diadakan Suruhanjaya Siasatan DiRaja.

    Rakyat nak pastikan bahawa Tetek yang diramas itu mendapat pembelaan yang sewajarnya.

    Adakah cukup dengan RM200K ?

    BalasPadam
  4. Budak perempuan itu Ada tetek ke?
    Nampak macam Dataran Padang Kota Lama sahaja!

    Jangan Fitnah, anak dia nak jadi Doktor untuk beri nasihat " Pencegahan Kanser Payu Dara" ... Khidmat untuk masyarakat ma...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping