Isnin, Oktober 10, 2011


Pagi tadi, kebanyakkan laman blog mendedahkan satu video yang kononnya ada kaitan dengan Pemimpin Kanan Pakatan Pembangkang, iaitu Anwar Ibrahim.

Dari video yang dipaparkan, kelihatan seorang lelaki sedang mundar mandir didalam bilik sambil memakai Jubah Mandi sahaja.

Setelah menonton video tersebut, Semut mengesahkan yang ianya bukan Anwar Ibrahim. Kalau ada orang kata itu dia, ianya hanya fitnah belaka. Konspirasi semata - mata.

Yang ada dalam video tu ialah orang yang dikenali sebagai Anugay, Si Ketua Penipu dari Parti Kencing Rakyat semata - mata.


Orang yang Semut kenal dengan nama Anwar Ibrahim ni tak de perangai seperti ini. Dan nama itu terlalu baik buat Si Ketua Penipu yang perangainya tak semenggah macam ni.

Dan orang dalam gambar dibawah ni la yang sebenarnya didalam video tersebut. Tengok muka dia pun dah tau. Macam Musibat!!!


Ps: Kita kena ingat. Dalam Malaysia ni, bukan dia sorang je yang ada nama Anwar Ibrahim. Dan nama tu pun bikin malu buat mereka yang ada nama serupa!!!

4 ulasan:

  1. ...memang cam cibai muka nuar jubo ni....


    ...nuar jubo tulen..

    BalasPadam
  2. cara berjalan pon aku dh cam dah....

    BalasPadam
  3. 9:49
    cara berjalan pon aku dh cam dah...

    Tepat sekali. Aku pun nampak cam tu gak.

    Kita tunggu cara naik kuda pulak sama ka tak ke?

    warga sebelum merdeka

    BalasPadam
  4. Blog bangang.Nak jadi penulis konon tapi tulisan bangang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping