Rabu, November 16, 2011


Apa nak jadi dengan ahli Parlimen Pakatan Pembangkang ni ye. Nama je wakil rakyat. Tapi suka sangat buat kerja yang bukan - bukan.

Kuat menipu rakyat tu satu hal. Yang paling tak boleh diterima akal, diorang ponteng dari menghadiri sidang dewan. Yang tu lagi parah.

Rakyat pilih diorang untuk menjadi wakil mereka di Parlimen. Tapi sebaliknya, amanah tu pulak dilacurkan oleh diorang sesuka hati.

Kalau buat benda yang berfaedah dan mendatangkan keuntungan kepada rakyat tahan jugak. Ini buat kerja yang tak masuk akal. Mengalahkan orang gila glamer pulak dah diorang ni.

Rakyat nak hasrat mereka didengar dan dibahaskan di sidang dewan. Yang Si fuziah ni pulak, menda kejadahnya dia sibuk nak jadi peserta dalam pertandingan Masterchef Malaysia ni?

Kalau korang nak tau, inilah salah satu kaedah yang dibuat oleh pemimpin Pakatan Pembangkang tu mengabihkan duit rakyat.

Benda yang dia buat dibawah ni takde kena mengena lansung dengan rakyat. Nak kata berjuang untuk hak diorang tidak juga. Jauh sekali nak kata ianya demi perjuangan rakyat.

Nampak macam orang bodoh lagi ada la. Ini la masalahnya bila orang yang terlampau Gila Glamer dan terlalu lama terdedah kepada radiasi. Maka otak pun dah tak betul. Itu pasal la amanah rakyat pun dia boleh buat main - main!!!
Video itu dikatakan untuk menyindir projek Lynas but seriously folks, Fuziah Salleh is making a fool of herself! She looks so stupid and pathetic!



Dan orang-orang sebodoh Fuziah Salleh PKR ini yang mahu dipilih di PRU13 nanti? Sudah tentu tidak!!

Saksikan video kebodohan ahli parlimen PKR bernama Fuziah Salleh :




Fuziah Salleh making a fool of herself!! Shame ! Shame ! - MiM
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. buduss...radiasi tu kalau betul dh mampos dh, mak lawak tul..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping