Ahad, November 27, 2011


Nah! Mungkin Si Ketua Penipu tu dah tak dapat nak menafikannya lagi. Dia dah tak dapat nak main sembunyi - sembunyi lagi dengan DAPigs.

Dibawah ni merupakan bukti bahawa Si Sam Ketot tu nak Perlembagaan Negara dipinda bagi menjamin kedudukan Melayu sebagai Perdana Menteri.

Tapi, benda ni tetap dinafikan juga oleh Si Ketua Penipu demi menjaga hubungan mereka dengan DAPigs. Itu pun demi kepentingan Politik mereka juga.

Dalam video ni jugak, Si Sam Ketot tu bukan main lagi suka dengan ucapan penangguhan yang telah dibuat oleh sidang perwakilan PKR.

Kata dia ada dikalangan ahli yang baru pagi tadi dapat tahu tentang apa yang disampaikan, baru pagi tadi diberi mandat untuk berucap dah boleh berucap dengan panjang lebar.

Kononnya kata dia, ini adalah disebabkan Parti Kencing Rakyat ni merupakan parti Reform. Bagi satu tugas, petang boleh selesai.

Memang la boleh selesai. Siapa yang tak boleh buat ucapan dengan panjang lebar kalau tidak dengan menipu. Hanya PKR sahaja yang mampu buat macam tu.

Lepas tu ada hati pulak kata UMNO mengkhianati Melayu. Habis, selama ini, apa benda yang dah dibuat oleh PKR bagi memastikan kepentingan Melayu didahulukan?

Baru cadang suruh pinda perlembagaan dbagi jamin kedudukan Melayu sebagai PM pun diorang dah ketar lutut, ada hati nak bela Melayu konon. 

Korang dengar sendiri la betapa Retoriknya Si Sam Ketot ni menipu. Bukan orang lain yang dia tipu. Ahli dia sendiri pulak tu. Lagi dia nak bela orang Melayu? Ceit!!! Pigidah!!!


Categories: ,

1 ulasan:

  1. TAK PAYAH KITA ULAS PANJANG LEBAR:

    YANG PASTINYA PKR ADALAH SEBUAH PARTI HARAMJADAH YG DIANGGOTAI OLEH PETUALANG2 AGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

    YG PKR BOLEH BERIKAN KPD RAKYAT HANYALAH FITNAH DAN KEPAKARAN MEREKA ADALAH UTK MENGHURUHARAKAN NEGARA. LEBIH BAIK SIKIT DARI ITU TAYANG KOTE BENGKOK.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping