Berita Pahang

Rabu, April 25, 2012


Hambuih hai!!! Sedapnya molot Si Zarina Anjoulie ni nak mengkritik 'aset' Cik Rozita Che Wan ni ye. Siap gelak - gelak lagi tu.

Tapi, betul ke dia tuju sindirian tu kepada Cik Ita kita ni? Betul ke 'aset' Cik Ita kita ni hanya diperbuat dari 'Silikon' semata - mata?

Inilah masalahnya dengan orang yang memang banyak cari publisiti murahan macam Si Zarina ni. Apa saja dia mampu putar belitkan untuk meraih tumpuan orang ramai.

Dah jadi macam Si Ketua Penipu tu pulak dah nampak gayanya. Di pun pandai jugak nak meraih simpati orang ni. Tapi, yang kesiannya, tak de orang yang layan!!!

Siapa yang nak layan ye tak. Dah kerjanya menipu je 24 jam, 7 hari seminggu, 365 hari setahun. Pantang celik mata, menipu tu je la yang dia taunya!!! Bukannya dia tau buat kerja lain!!!

Rozita Che Wan siapa tidak kenal, artis yang sudah dikenali ramai walaupun usianya tidak muda, tapi sifat fizikalnya memang seperti orang muda. 

Sehinggakan ada juga orang masih yang masih memperli mengenainya. Zarina, pelakon kontroversi ini tidak mahu ketinggalan menyatakan dalam laman sosial twitter miliknya, dimana dia buat satu jenaka mengenai anugerah payudara silikon bersempena ASK 2011. 

Tidak tahu siapa yang dimaksudkan, tapi kalau lihat sudut pandang kasar, tiada orang lain, cuma Rozita sahaja yang selalu digosipkan mengenai itu. Haish, tak de isu lain ker Zarina ni. - SUMBER

Categories:

21 ulasan:

  1. biasala..zarina punya mmg beso giler. tapi aku tengok dah londeh....puting teteknya pun dah sama saiz mata kerbau....terbaik cik wan

    BalasPadam
  2. Dia sendiri yang punya...kut kut orang tak tahu so declare sendiri...bodoh & bebal punya artis..minta jauh kalau berselisih dengan dia..geli geleman..maaf komen aku laser memang sesuai dengan dia..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha..baguih2..

      Padam
  3. adakah kita masih ingat akan kisah sosial si artis bermulut lezer ini????

    http://www.zimbio.com/Zarina+An-Julie/articles/151/Gambar+Bogel+Zarina+Ann+Julie+anak+pontianak

    BalasPadam
  4. NENEN ..NENEN...NENEN SAPA YG LONDEH..?? HAHAHAHA..BESAU TAPI LONDEH !!! HAHAHAHA...

    BalasPadam
  5. nenen si zarina pun apa kurangnya...rasanya dia pun kena pkai silikon jugak sbb dh londeh mcm org beranak 5. maklumlah...satu malaysia dh tengok nenen dia tanpa cover dok posing dgn jantan...kesian la sape jd laki dia nnti... :_(..aset dh bertukar tangan...

    BalasPadam
  6. tetek kau londeh takde guna laa pmpuan oi. takat pakai buang jeaaa ;-)

    BalasPadam
  7. tetek dia satu malaya dah tgk..buat malu pompuan ja..hahahhaa

    BalasPadam
  8. haha terbaik la zarina,sy mmg suka ngan org yg x berpura2.bkn spt sesetengah artis yg berpura2 suci dsn baik,sy mmg suka dgn mulut dia yg terus terang

    BalasPadam
  9. Cantekkkk!! zarina.. Klau bleh ckap je apa yg trpendam tu...yg pnting zarina bhagia.

    BalasPadam
  10. Sudahnyo kau juga terkantoi deh dgn mulut lazernya main brg dok pusat bacok r nanti

    BalasPadam
  11. buat malu jer pompuan ni,1 malaysia dh download gmbr bogel ko..urut tetek tu bg tegang dlu. gatal sgt slalu bg laki main, tu la padah..sume dh kendur

    BalasPadam
  12. Astaghfirullah.. teruk blog ni.. dosa tak putus masuk walaupun dah mati. duit tak boleh halang maut.. Kun fa ya kun.. tetiba kene serangan sakit jantung depan komputer, mati.. sesen pun x guna..

    BalasPadam
  13. BILA DIA NAK MATI NIE??

    BalasPadam
  14. RCW tu pun bukan barang ori. Ratu ***i.

    BalasPadam
  15. Barang plastik RCW.

    BalasPadam
  16. mulut macam zarina tu sumbat kote ja baru boleh diam.

    BalasPadam
  17. tetek dye beso...spot light dye beso ke..lodeh ker..tuh dosa dye..tapi cuma sya malu knape dowg tuh dilahirkan sebagai melayu islam..klu made in euro ke piyno ke cina ke..padan gak..

    BalasPadam
  18. apa nak heran. rozita tu kan dah ada dua anak. possible je kot.

    BalasPadam
  19. si mamak nie jeles sbnrnye..
    mulut longkang dia nie patot kasi batang anwar jew!! hahahhaha

    BalasPadam
  20. amboi bernyawa lagi si anjulie ni,1malaysia tau taik awak cih

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping