Rabu, Julai 25, 2012


Amacam, ada berani tak Si Nasa Tantawi tu nak ajak Si Karpal Whilchar tu berdebat esok? Berani tak dia nak buat kenyataan bahawa dia menipu sebelum ini?

Kalau ikut cakap Si Nasa Tantawi tu, DAPigs bersetuju untuk melaksanakan hukum hudud sedangkan DAPigs secara terang - terangan menolak hukum Islam tu.

Jangan cerita pasal DAPigs je Nasa oi!!! PKR pun secara sembunyi menolak perlaksanaan hukum tu dari dilaksanakan kelak. Takkan itu pun dia tak sedar kot!!!

Kot ye pun nak meraih sokongan dan simpati dari kalangan ahli yang dah semakin ramai meninggalkan Parti Angguk Saja tu jangan la sampai sanggup menipu!!!

Kalau berani, buat la debat dengan Si Karpal Whilchar ni. Buktikan yang kami ni penipu dan menyeleweng fakta. Jika tidak, mengaku je kata dia menipu dalam sesi berdebat sebelum ini. Habis cerita. Takkan itu pun dia tak mampu nak buat kot!!!
KUALA LUMPUR 24 Julai - Sikap membisu Parti Keadilan Rakyat (PKR) terhadap pertikaian dua rakan sekutunya, Pas dan DAP berhubung isu hudud menunjukkan parti itu tidak berani untuk berhadapan dengan masalah dalaman pakatan pembangkang.

*  *  *  *  *

Dalam nada yang sama, Setiausaha Gabungan Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) Malaysia, Mohd. Jurit Ramli berkata, Nasrudin tidak seharusnya mencabar untuk berdebat dengan UMNO bagi mempertahankan kenyataannya itu.

Nasrudin sebaliknya digesa berdebat dengan Karpal untuk membuktikan fakta tersebut dan sekiranya enggan, beliau secara tidak langsung telah mengakui melakukan pembohongan.

''Tidak perlu tuding jari kepada mana-mana pihak, Nasrudin seharusnya berhadapan dengan Karpal untuk menyatakan kebenarannya itu.

''Rakyat boleh menilai Pas hanya membangkitkan isu negara Islam ketika menjelang pilihan raya umum bagi menarik sokongan orang Melayu, namun ketika DAP mempersoalkan tindakan itu, mereka segera menukar perjuangan hukum hudud kepada negara kebajikan,'' katanya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping