Berita Pahang

Jumaat, Oktober 05, 2012


Wah!!! Ini apa cerita pulak ni? Si Nurul Izzah tu kantoi apa pulak? Takkan la dia pun ada jugak video yang lebih kurang sama dengan Papa dia?

Kalau sebelum ni kecoh jugak la cerita pasal Si Nurul Izzah tu dengan pensyarah dia. Lepas tu timbul pulak cerita pasal Tian Chuak.

Tinggal lagi, tak de pun respon dari mana - mana pihak mengatakan yang ini semua tidak benar. Tak de pulak tindakan yang diambil.

Sekarang jangan pulak diorang nak salahkan orang lain. Semua ni salah diorang jugak. Diorang yang tak berani nak tegakkan Kebenaran.

Sama la macam Si Ketua Penipu tu. Dia pun takut jugak nak tegakkan Kebenaran walaupun ianya melibatkan maruah dan harga diri dia sendiri.

Bukan setakat maruah diri dia sahaja yang terjejas. Malah maruah keluarga dan agama pun turut tercemar disebabkan keBACULan dia. Nak jadi PM menda jadahnya kalau macam tu?

Apa sebab dia tak nak ambik tindakan? Kenapa dia tak nak saman Datuk Eskay yang mendedahkan video dia sebelum ini? Semua persoalan tu masih lagi jadi tanda tanya.

Maka, tak payah la Si Ketua Penipu tu nak susah - susah tabur janji - janji kosong yang tak membawa sebarang makna kepada rakyat tu. Semua orang dah tau. Dia setakat bercakap je pandai. Tapi bila suruh buat, satu hapah pun dia tak tau!!!


Ps: Video diatas ni adalah video perbahasan disidang Parlimen semalam. Panas jugak telinga Si Nurul Izzah tu bila kena balun dengan Datuk Azalina. Jadi, tak salah la tajuk kat atas tu. Video ni memang 'Panas' pun!!! Hehehe...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Sikap orang yang ingin angin perubahan: 1. Ingin berubah. 2. Tak bangang macam Papagomo, Saiful Bukhari, Sukma Dermawan, Cip Inspektor Azilah dan Koperal Sirul, Mahmud Taib, Razak Baginda 3. Tolak PTPTN sebab kerajaan cambahkan RIBA pada anak anak muda MUSLIM Malaysia.

    BalasPadam
  2. Maksudnya :- “Dan orang-orang yang menuduh wanita-wanita yang baik-baik dan mereka tidak mendatangkan empat orang saksi, maka deralah mereka delapan puluh kali dera, dan janganlah kamu terima kesaksian mereka buat selama-lamanya. Dan mereka itulah orang-orang yang fasik”. [an-Nur : 4]

    BalasPadam
  3. ingatlah mung akan mampus suatu ari....ari tu baru mung sedar azab tuhan kpd mung kaki fitnah...duit haram mung dpt akan menjadi darah daging mung dan anak2 mung...mung tengok akhlak orang yang makan hasil haram kamu....duit haram mung tidak boleh menukar azab tuhan kpd mung...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping