Sabtu, November 17, 2012


Dikala seluruh umat Islam dunia mengecam tindakan Zionist Israel yang menyerang Gaza baru - baru ini, ada seorang manusia di Malaysia ni hanya mendiamkan diri.

Dia yang sebelum ini meyokong keselamatan Israel dilihat hanya mengunci mulut dari mengeluarkan kecaman terhadap tindakan sekutu kuat dia tu.

Kenapa dia hanya mendiamkan diri? Kenapa dia tak turut serta mengecam tindakan tersebut? Adakah dia dah kena serangan Strok sampai tak boleh bercakap?

Kalau sebelum ini, bukan main lantang lagi dia mengecam tindakan Kerajaan. Habis semua benda tak betul kalau ikut pemahaman dia.

Tapi bila isu berkaitan dengan puak - puak Yahudi Laknatullah yang juga merupakan sekutu kuat dia tu, terus dia jadi macam tikus bisu. Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak malam tadi menerima panggilan daripada Presiden Mesir, Mohamed Morsi membincangkan serangan terbaru tentera Israel dan serangan udara di Gaza.
Dalam panggilan telefon selama 15 minit itu, kedua-dua pemimpin melahirkan hasrat untuk bekerjasama menamatkan keganasan semasa di Gaza.
Satu kenyataan dari Pejabat Perdana Menteri menyatakan bahawa kedua-dua negara bersetuju mendapatkan broker kuasa antarabangsa untuk mempengaruhi Israel menghentikan pencerobohan tenteranya terhadap rakyat  Palestin.
Najib dan Mohamed juga menggesa Hamas untuk mengelak daripada tindakan yang akan meningkat konflik ke dalam konfrontasi lebih besar.
Serangan udara Israel sejak tiga hari lalu telah mengorbankan 19 penduduk Palestin termasuk enam kanak-kanak dan seorang wanita mengandung. - Bernama
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping