Berita Pahang

Ahad, November 18, 2012


Kali ni kita payah nak tulis panjang - panjang. Cukup sekadar kita bandingkan dua gambar ni sahaja dan kemudian guna otak masing - masing.

Di Gaza, umat Islam diseru untuk bersatu menentang kekejaman Zionist Israel. Umat Islam bersatu hati dan sentiasa merapatkan ukhwah. 

Hamas dan Fatah pun boleh ketepikan fahaman Politik masing - masing demi memperjuangkan Agama, Bangsa dan Negara mereka.

Tapi di Malaysia ni, lain pulak ceritanya. Siap ada pulak pihak yang berdoa khusus untuk menjahanamkan umat Islam sendiri. Nauzubillah.


Kalau berdoa semoga Malaysia ni aman, damai, makmur dan permai tahan la jugak. Berdoa semoga Malaysia sentiasa dibawah lindungan Allah S.W.T. Boleh jugak kita terima. Ini tidak.

Tak cukup dengan itu. Malah diorang jugak merupakan penyokong - penyokong tegar kepada pemimpin yang menyokong Keselamatan Rejim Zionist Israel tu. Hebatkan?


Jadi tak heran la kalau diorang pun tergamak nak buat solat hajat dan mendoakan kemusnahan sesama Islam di tanah air sendiri. Terpengaruh dengan fahaman Zionist. Jangan nanti terpalit pada diri sendiri sudah la!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. diorang ingat ALLAH nak makbulkan kan ker doa dorang tu>??? allah laknat each and every one of them nanti. dah la duit rakyat dirompak, air mcm air kumbahan.... sepatutnya PAS doakan semoga nik aziz tu bertaubat sebab dah sesat mungkin juga murtad!!!! TU LA INI LA AKIBATNYA ADE HUBUNGAN SULIT DENGAN DAP DAN HUBUNGAN LUAR TABIE DENGAN PKR..... OTAK KORANG PUN DAH KENA LIWAT !!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping