Rabu, November 28, 2012


Apa la diorang ni ye. Tak pernah dengar pepatah Melayu ke? Kan ada pepatah Melayu kata; 'Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi'?

Takkan la diorang tak faham pulak apa yang dimaksudkan dek pepatah Melayu tu kot. Ke diorang saja - saja je buat - buat tak faham?

Kalau la Si Nurul Izzah tu tak ikut perangai buruk Papa dia, perangai siapa lagi dia nak ikut? Nak ikut perangai Si Kak Wan Omega tu? Memang tidak la nampak gayanya.

Kalau ikut perangai Si Kak Wan Omega tu, tak jadi la dia wakil rakyat. Setakat jadi balaci je buat apa. Sekurang - kurangnya, dia nak jugak belajar menipu.

Nak harapkan anak lelaki Si Ketua Penipu tu nak ikut jejak langkah dia? Jangan harap la. Anak lelaki dia sendiri pun menyampah dengan perangai buruk Si Ketua Penipu tu. 

Jadi, siapa lagi yang nak ikut kalau bukan Si Nurul Izzah tu. Dia je la harapan Si Ketua Penipu tu untuk meneruskan legasi dia nanti. Kalau tidak, siapa pulak yang nak ambik alih kerja dia menipu rakyat!!!
KUALA LUMPUR 26 Nov. - Sikap tidak adil Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar yang enggan menyaman portal berita propembangkang, Malaysiakini diwarisi daripada bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim. 
Ketua Penerangan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Ruslan Kassim berkata, seperti perumpamaan 'bapa borek anak rintik', kedua-duanya gemar menjadikan pihak tidak berkepentingan dalam karier politik mereka sebagai mangsa. 
"Ini namanya tindakan terpilih, perkara itu sudah menjadi amalan bapa beliau, Anwar sebagai salah satu taktik menutup mulut atau menakut-nakutkan pihak lain untuk menegakkan benang yang basah. 
"Bagi saya, jika betul beliau mahu mempertahankan dirinya, maka beliau perlu saman semua pihak yang menerbitkan laporan tentangnya termasuk Malaysiakini," katanya ketika dihubungi di sini hari ini. 
Beliau mengulas tindakan Nurul Izzah menyaman Utusan Malaysia kerana mendakwa kenyataannya berhubung kebebasan beragama baru-baru ini diputar belit meskipun isu berkenaan lebih awal dilaporkan oleh Malaysiakini. 
Jelas Ruslan, masyarakat memahami Utusan Malaysia hanya memetik dan menyiarkan semula laporan disiarkan portal propembangkang itu. 
Kata beliau, Nurul Izzah juga tidak perlu bersungguh-sungguh menafikan kenyataan beliau sekiranya berfikir terlebih dahulu sebelum mengeluarkan kenyataan dangkal berkenaan. 
Menurut beliau, jalan terbaik bagi Ahli Parlimen Lembah Pantai itu adalah menyesali kesilapan tersebut dan meminta maaf serta berjanji tidak akan mengulangi kesilapan sama.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping