Ahad, November 04, 2012


Kita lihat sejauh mana Hipokritnya pemimpin - pemimpin PAS bila mereka baca mengenai perkara ini. Kalau dengan Chua Soi Lek, bukan main lagi diorang hentam.

Siap diorang hantar memorandum dan sebagainya. Jadi, kali ini, apa pulak yang akan mereka katakan mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah ni?

Adakah mereka bersetuju dengan cadangan yang telah diluahkan oleh Nurul Izzah berkaitan dengan kebebasan beragama termasuk bagi umat Islam ni?

Adakah PAS juga akan turut serta menyatakan bahawa umat Islam sepatutnya diberikan Hak untuk menukar agama sesuka hati mereka dimasa akan datang?
“Tiada desakan dalam beragama...mana boleh kita kata ‘maaf ini (kebebasan beragama) hanya untuk bukan Islam sahaja’, ia seharusnya dilaksanakan sama rata,” katanya ketika menjadi panel forum'Islamic State: Which version; Who’s responsibility?’ anjuran Gereja Full Gospel Tabernacle di Subang hari ini.
Bukannya Si Nurul Izzah ni tak tau bahawa menukar agama bagi umat Islam ni dianggap MURTAD dan ianya merupakan satu DOSA Besar!!!

Dan bagaimana pula dengan cadangan dia bahawa pihak berkuasa tidak mempunyai Hak untuk menghalang kegiatan LGBT ni? Adakah PAS juga akan turut menyokong perkara tersebut?

Selain LGBT, Nurul Izzah juga turut menyarankan bahawa undang - undang berkaitan dengan maksiat juga dilihat tidak adil kepada rakyat.

Bagi Nurul Izzah, apa yang dilakukan oleh rakyat didalam bilik tertutup merupakan hak kebebasan mereka juga dan tidak ada sesiapa pun yang boleh menghalangnya.
“Pelaksanaan (undang-undang ketika ini) tidak menghormati (pelaku) dan tidak membawa sebarang makna dari segi Islam dan juga mana-mana agama.Kita (Muslim) ada sekatan-sekatan tertentu, tetapi ia tidak seharusnya menceroboh ruang privasi,” tegas beliau.
Hak Pelaku tu perlu dihormati, tetapi bagaimana pulak dengan Hak Agama Islam tu sendiri? Adakah dia nak Hak agama Islam tu hanya dibakul sampahkan begitu sahaja?

Secara tak lansung tindakan Si Nurul Izzah ni sebenarnya telah mengHalalkan maksiat dikalangan rakyat Malaysia serta umat Islam.

Tindakan dia sebenarnya adalah untuk menghalakan perbuatan terkutuk yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini. 

Kalau maksiat tu pun dia tak anggap sebagai satu dosa besar, apatah lagi dengan isu pertukaran agama dikalangan umat Islam dan membenarkan mereka jadi Murtad!!! Lagi la dia buat tak peduli!!! Janji, orang undi dia. Bab Halal Haram ni, dia bukannya ambik berat sangat!!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. Bagi Nurul, hanya apabila orang melakukan hubungan seks ditempat awam sahaja yang salah dan boleh ditangkap (dah sama dengan negara-negara barat). So bagi sapa-sapa nak berzina , kalau tak ada tempat boleh pergi rumah Nurul untuk berzina... tentunya Nurul akan pertahankan perbuatan itu... kalau masuk mahkamah pun, Nurul akan sediakan peguam untuk itu.

    BalasPadam
  2. satu lg fitnah dari UMNONGOK..ha ha ha....tak kan Nurul nak ckp macamtu...tak percaya aku...

    BalasPadam
  3. haha... bapak ngan anak sama jer.... budus

    BalasPadam

  4. Nurul nafikan pulak......ALLAH berfirman bermaksud celaka bagi mereka yang menghina Islam dan akan menerima azab yg amat dashyat di neraka yang kekal selama-lamanya..

    BalasPadam
  5. Keturunan dr luar nikah (bapaknya), memang macam tulah jadinya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping