Ahad, November 18, 2012


Masih belum serik - serik lagi puak - puak Pakatan Pembangkang ni mempergunakan Perancis untuk menabur fitnah terhadap Kerajaan Malaysia.

Dan dah berapa kali dah Negara tersebut memalukan mereka dengan kenyataan - kenyataan yang bertentangan dengan dakwaan yang telah dibuat.

Tapi, nampak gayanya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih lagi tak sedar diri. Diorang masih jugak nak buat kerja yang tak berfaedah.

Kalau di Malaysia ni, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk nak membenarkan hubungan sejenis seperti mana yang dinyatakan oleh Si Nurul Izzah.

Kononnya, kata Si Nurul Izzah tu, Hak Orientasi Seks ni adalah hak individu dan tidak ada sesiapa pun yang layak untuk menghalangnya.
“Sebagai seorang Muslim, saya boleh terima (LGBT). Pada saya, sesiapa yang melakukan orientasi seks mereka di tempat peribadi, kita tidak boleh mengambil tindakan (terhadapnya).
Nah!!! Lain pulak yang berlaku di Negara Perancis. Sebelum ini, Parlimen Australia telah mengeluarkan Usul membantah perkahwinan sejenis.
SYDNEY - Parlimen Australia semalam mengundi sebulat suara menolak perkahwinan gay, selepas beberapa hari berlangsungnya perdebatan hangat yang menyaksikan seorang senator meletak jawatan selepas mengaitkan kesatuan seks sejenis dengan sifat kebinatangan.
Dewan Rakyat membatalkan rang undang-undang bagi menghalalkan perkahwinan pasangan sejenis apabila memperoleh 98 undi menentang dan 42 undi menyokong. Perdana Menteri, Julia Gillard dan pemimpin pembangkang konservatif, Tony Abbott kedua-duanya mengundi untuk menentang rang undang-undang terbabit.
Hari ini pulak telah berlansung satu demonstrasi besar - besaran menentang perkara yang sama iaitu perkahwinan sejenis oleh rakyat Perancis.

Bagi mereka, perkara seumpama itu bukan sahaja merosakkan moral dikalangan penduduk, malah turut menjejaskan institusi kekeluargaan rakyat Perancis sendiri.

Kiranya bagi mereka, perkara sedemikian tidak membawa sebarang faedah. Tinggal lagi, puak - puak Pakatan Pembangkang di Malaysia ni je yang suka 'main sejenis' ni. Nak pulak PKR. Maklum la, Ketua Umu dia memang suka 'Depan Belakang'!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping