Ahad, November 18, 2012


Hah!!! Terkejut jugak kita dibuatnya. Kenapa pulak ahli - ahli PAS ni bertindak keluar parti sedangkan malam semalam diorang sibuk berdoa nak hancurkan Kerajaan?

Laporan tersebut disiarkan dalam Berita Jam 1.30. Soalnya, kenapa mereka bertindak sedemikian? Adakah mereka kurang yakin dengan apa yang dilakukan malam semalam?

Jelas beberapa orang sahabat Semut yang turut hadir di Stadium Sultan Muhammad V semalam menjelaskan, tindakan itu memang tidak wajar.

Dia dan beberapa rakan lain yang duduk diatas kerusi belakang hanya mampu menggelengkan kepala apabila mendengar Imam membacakan doa tersebut.
"Kami pun terkejut. Ingatkan nak buat solat hajat untuk keselamatan umat Islam di Palastine. Sekali, bila Imam baca doa, lain pulak tujuannya," jelasnya melalui laman Facebook.
Jadi, tak heran la kenapa segelintir dari kalangan pengikut - pengikut PAS menganggap parti itu sememangnya sudah lari dari tujuan asal iaitu untuk menegakkan Islam. Jangan cerita la bab nak Jaga Kebajikan Rakyat. Itu lansung diorang tak ambik peduli!!!
PAS memutar belitkan Islam dengan pengaruh janggut dan serban serta jubah untuk menipu jumud jumud mereka yang taksub kepada pakaian luaran ulamak yang  bernafsu besar untuk menjadi pemimpin.

PAS hanya dipergunakan oleh DAPig dan PKR untuk menghuru harakan orang orang Melayu dan menjadi "bad boys" dalam arena politik pembangkang. 
Apalah hebta sangat PAS ini jika mahu diukur dalam arena politik. Berapa kerusi saja yang dimenangi oleh PAS. Berapa kerusi sangat yang mereka berani bertanding? 

Allah SWT juga tidak membenarkan  PAS menjadi sebuah parti yang kuat dan besar walaupun telah lama dalam arena politik dan doa menghancurkan UMNO adalah garis penamat bagi  PAS. 
PRU13 PAS akan menjadi parti bingung yang tidak tahu apa yang mahu mereka lakukan sebenar. Mereka  kompius dengan apa kah sebenar yang mereka kejar. Dunia atau akhirat.

Hidup mereka hanya bernafas atas ikhsan DAP dan PKR. Mana PAS ada kekuatan sendiri untuk berdiri memimpin. 
Itulah sebabnya PAS kini menjadi kuda tunggangan dan Haji Hadi sanggup menjadi Khadam dan Nik Aziz  adalah Pak Karut dalam Pakatan Rakyat.

Apa kelas Haji Hadi ? itu sebab dia sanggup mahu jadi khadam. Apa klas Nik Aziz ? semua fatwanya  dan cara dia mengeluarkan fatwa sudah kita ketahui. 
Berikan beberapa hari untuk dia berdiam diri kemudian dia akan menghalalkan apa saja yang haram untuk menyelamatkan pemimpin pembangkang.

Oleh kerana gagal menyaingi UMNO , gagal membuktikan bahawa mereka lebih Islam dari UMNO , tiada ada bezanya PAS dengan DAP dan PKR sekarang ini , mereka  terpaksa mendoakan dalam solat yang sepatutnya suci tetapi di nodai dengan doa menjahanamkan UMNO. (UMNO Melayu dan orang Islam). Politik ini dilihat sebagai politik terdesak. - seterusnya...
Categories: , , ,

21 ulasan:

  1. Astaghfiullahuladzim...mengucap byk2 la bajingan Pas woii...ape nak jd korang ni..

    BalasPadam
  2. Bertaubat lah orang orang Pas,anda semua sudah terpesong jauh dari landasan Islam yg sebenar,sebelum anda semua terjerumus lebeh hina lagi,kembalilah kepangkal jalan dan bersegeralah bertaubat muga muga ALLAH SWT mengampunkan anda semua.

    BalasPadam
  3. cuma ALLAH sahaja yang berhak menentukan nasib rakyat malaysia dari dulu,kini dan selamanya.WALLAHU'ALLAM.

    BalasPadam
  4. Apakah hukum seorang ISLAM mendoakan kehancuran orang ISLAM ?, layak kah IMAM itu digelar IMAM ? Sepatutnya ISLAM mendoakan kesejahteraan semua umat ISLAM di dunia ini dan menjauhkan perpecahan sesama ISLAM. Nampaknya puak2 DAP telah berjaya memecah belahkan umat ISLAM di MALAYSIA.

    BalasPadam
  5. 0pps daaaa mula menyelewing daa..yg di doakan kehancuran UMNO/BN bukan 'orang ISLAM'. Becareful in ur words...

    BalasPadam
  6. whoopa...gangnam style betul pas ni... semakin menjadi jadi... sesat lagi menyesatkan... bertentangan dgn konsep islam SELAMAT LAGI MENYELAMATKAN...

    BalasPadam
  7. bapak kata selain Pas, semuanya tak islam, tolak islam, murtad dan tak ada agama....
    anak pulak kata.. Allah swt arahkan Pas tawan putrajaya... sapa yg dapat wahyu tak tau la..
    sekarang adik pulak kata... ko ko ko ko org islam yg lain...

    anak beranak ulama tapi ini ke ulama pewaris nabi... sapa yg tabalkan dia ulama ni.. amat2 memalukan dan mengaibkan sekali... rosak/hina islam disbbkan puak2 ni..

    Pas semakin sesat lagi menyesatkan...

    BalasPadam
  8. Imam tu Imam babi,abang babi presiden babi

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama (19November201212:46PTG), Pulak dah aku pulak dikatakan menyeleweng, kata nak sembahyang hajat untuk rakyat Palestin tapi dok pi doa kehancuran UMNO, ini bukan satu penyelewengan ke? lagi besar lilit , lagi besar belit.

    BalasPadam
  10. Tanpa nama 1246.. dlm umno tu bkn org islam ke.ni r masalah nye kalo otak kat kpale lutut. Dulu kate undi bkn islam haram.skarang halal lak.tok adi pakai dalil pe kate halal lak kali ni..

    BalasPadam
  11. mcm cerita hindustan - ada polis jahat polis baik; ni jenis imam yg jahat

    BalasPadam
  12. saya orang MELAYU beragama ISLAM dan saya undi UMNO.....maka adakah saya jugak.... MURTAD???

    BalasPadam
  13. sokong islam selamat......tapi tak beramal ......tak selamat juga.....sepatutnya pas bagitau la.....sokong parti islam selamat....sebab pintu syurga nik ajis jaga

    BalasPadam
  14. Depa nak putar...belit lagi doa kehancuran untuk UMNO/BN bukan untuk ahli memang puki mak pas ni kerja membohong dan memputarbelit no.1

    BalasPadam
  15. Amin...moga allah makbulkan doa tuan guru....berikan kekalahan dan kehancuran pada ümño (hanya parti yg hancur-ahli2 nya tak hancur...tp ahlinya diberikan lebih keimanan, kesejahtaraan, rezki yg banyak dll yg d berkati allah ) dlm pimpinan pas....

    BalasPadam
  16. kenapa pas doakan umno saja yang hancur.kenapa tak doakan dap dan pkr hancur sekali.karpal singh suruh langkah mayat dia dulu kalau nak laksanakan hukum hudud.nurul izah pula menyamatarafkan islam dengan ugama lain.inilah doa untuk kepentingan politik bukan untuk kepentingan islam.

    BalasPadam
  17. Perjuangan UMNO untuk agama (Islam), bangsa dan negara dan perjuangan pas juga untuk menegakan agama Islam. Itulah titik pertemuan untuk dijadikan asas unTuk perpaduan dan kerjasama. Bukan pas salah tapi pimimpin pas hari ynag dah sesat jauh. Tukar pimpinan atau keluar dari pas itulah yang terbaik. Bersatula melayu (Islam) supaya agama, bangsa dan negara dapat di bela.

    BalasPadam
  18. kah3.. kita ni cakap orang lebih lak kan.
    Nak kata alim tapi takut jadi munafik.
    Senang cerita kita sama-sama bacalah sejarah Islam Khulafa Arrasyidin Abu Bakar dan Amirul Mukminin Umar.Banyak sangat baca sejarah Tun Seri Lanang tu yang orang berani mencarutkan alim ulama. kan??
    Kalau korang mengaku Islam (politik dan agama tak boleh dipisahkan), rasanyer ada tak pemimpin-pemimpin UMNO kita yang ikut sifat sifat Saidina Abu Bakar dan Saidina Umar? Ini sifat pemimpin tertinggi yer. Bukan Askar askarnyer.
    Aku bukan PAS atau UMNO yer. Tapi kalau ada bukti pemimpin tinggi UMNO bersifat macam Saidina Abu Bakar dan Saidina Umar, aku akan sokong UMNO sampai kiamat.

    BalasPadam
  19. UMNO itu sebuah parti politik. Parti politik UMNO pula ditadbir oleh orang Melayu dan Islam.. so apa beza doakan UMNO hancur dengan doakan orang Melayu Islam hancur.. ini ibarat doakan supaya rumah tuan hancur dipukul ribut tapi saya tak doakan tuan hancur... apalah bangang punya statement .. kalau dah bebal , letak kat mana pun tetap bebal ... kalau nak spin pun patut patutlah ...
    Saudara anon 10:09
    Saudara tak yah pening pening kepala nak masuk mana mana parti politik, kalau seandainya sdr memang dilahirkan atas pagar... eloklah rasanya sdr terus duduk atas pagar sampai kiamat sebab saudara tak akan jumpa walaupun "macam" seperti yg saudara maksudkan, kecualilah kalau saudara mahu menjadi orang itu ...

    BalasPadam
  20. anon 12:18

    Tak akan jumpa? Hmmm. Kalau macam tu yang diatas tu hanyalah omong-omong kosong jer lah yer.

    Sebab, sifat-sifat saidina Abu Bakar dan Umar untuk diikuti, diteladani dan bukan untuk di lihat dan dikaji sahaje. Diikuti dan diteladani oleh orang yang mengaku keislaman dia. Baik pemimpin ataupun rakyat. Jadi bila kita kata tak akan jumpa, maksudnyer kita yang tak berkehendak mencontohi mereka. Begitu ker maksud sdr?

    Politik tak kotor, jadi janganlah saudara kotorkan dengan menggunakan nama Islam.

    Biar diatas pagar untuk muhasabah diri, dari masuk kedalam golongan yang bole memudaratkan saudara-saudara Islam kita kelak.

    Wassalam.

    BalasPadam
  21. “Mereka (Khawarij) membunuh (memerangi) ahlul Islam, tetapi membiarkan para penyembah berhala”
    (Hadis Riwayat Al-Bukhari No. 3644, Muslim No. 1064. Lihat : Sahih Al-Jami’ No. 2227, Nasiruddin Al-Albani.)

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping