Rabu, November 21, 2012


Hadus!!! Tak serik - serik lagi gamaknya puak - puak Pakatan Pembangkang ni berbogel dan dibogelkan didepan rakyat. Satu persatu cerita dah didedahkan.

Pun diorang masih tak sedar diri? Masih jugak pencacai - pencacai Pakatan Pembangkang tu nak mempertahankan pemimpin yang tak tau macam ni?

Sudah la. Rakyat pun sebenarnya dah letih dengan agenda Politiking yang sering kali dimainkan oleh puak - puak Haramjadah ni.

Rakyat sendiri dah tau yang Pakatan Pembangkang tu hanya mampu bercakap je, tapi bila suruh buat, satu hapah pun diorang tak mampu. Bila tak mampu, mula la nak salahkan orang lain. Itu je la kerja diorang. Menipu je!!! Tak de faedah lansung!!!
Selama lebih empat tahun, Teresa Kok bermaharajalela dengan memegang telur Khalid Ibrahim, akhirnya suara-suara tentangan dari dalam DAP Selangor sendiri, mulai kedengaran. 
Walaupun dilihat suara-suara tersebut merupakan suara ghaib Speaker DUN Selangor, Teng Chang Kim, namun kewujudan mereka kembali menjarakkan jurang krisis dalaman DAP.

Tan Tuan Tat, bekas Pengerusi Cawangan DAP Sungai Pelek, mendesak agar Teresa Kok melepaskan jawatan memandangkan Exco Kanan Selangor itu tidak sahaja gagal menjalankan tugas, malahan telah menggunakan kuasanya untuk mengembongkan tembolok kroni-kroninya.

Dari masalah banjir, sampah, tikus, sehinggalah masalah Talam Corporations, SELCAT yang dah nak mampus, sehinggalah masalah rasuah yang bermaharajalela di Selangor sepanjang empat tahun Pakatan Rakyat menjadi kerajaan, Tan Tuan Tat melihat Teresa Kok sebagai punca dan masalah utama.

Teresa Kok beberapa bulan lepas dalam usaha memalukan Tan Tuan Tat berkata, bekas Pengerusi Cawangan DAP itu telah dipecat dari parti kerana tidak amanah. 
Bagaimanapun, Tan Tuan Tat menempelak Teresa Kok mengatakan, bagaimana dia boleh dipecat sedangkan dia terlebih dahulu meletakkan jawatan dan keluar dari parti?

Walaupun pada permukaan DAP kelihatan seperti sebuah parti yang teguh namun, ramai yang dapat melihat bagaimana pembunuhan karektor sedang dilakukan oleh ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin DAP Selangor sesama sendiri.

Desakan Tan Tuan Tat mempunyai kaitan yang cukup kuat dengan Teng Chang Kim, ketua satu lagi fraksi DAP selepas kem Teresa Kok dan Ronnie Liu serta soldier of fortune, Janice Lee!!! - SUMBER
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping