Khamis, Disember 27, 2012


Hah! Orang dah cakap dah. Diorang tu menipu je sebenarnya. Padahal, tak de apa pun yang berlaku. Sekarang, semuanya dah terbukti.

Semua penipuan yang diorang buat tu dah terbongkar. Kat mana lagi diorang nak letak muka? Siapa pulak yang diorang nak salahkan?

Kalau betul apa yang dilaporkan dalam akhbar tu tak betul, kenapa tak ambik tindakan? Kenapa diorang tak saman je akhbar tu? Setakat nafi je, apa barang beb.

Cuba kalau Utusan yang keluarkan cerita tu. Belum sempat pintu mahkamah bukak, diorang dah saman dulu dah. Jadi, kenapa sekarang diorang tak buat? Kalau berani, saman la.

Nampak sangat la yang diorang ni sebenarnya memang suka pilih bulu. Bila pihak yang buat laporan tu tak ikut selera diorang, tak ikut telunjuk diorang, ada je tindakan yang diambil.

Kalau pihak yang dedahkan cerita tu ada jugak kepentingan bagi diorang, ada ikut telunjuk diorang, tak de apa la yang diorang buat. Pakat dok tengok je la. Memang sebijik perangai macam Gampang!!!
TEMERLOH: PAS Kawasan Maran hari ini tampil menafikan sebuah berita yang dilaporkan akhbar Sinar Harian berkaitan keganasan terhadap seorang peserta Kembara Oren Selamatkan Felda di Felda Kampung Awah baru-baru ini.

Timbalan Yang Dipetua PAS Kawasan Maran, Hasnan Harun, yang merujuk laporan akhbar Sinar Harian Edisi Pahang 25 Disember lalu di bawah tajuk “PAS Berang Noraza diikat”, berkata insiden berkenaan sebenarnya tiada kaitan dengan Kembara Oren.

“Sehubungan dengan itu pihak kami menafikan sumber berita tersebut datang daripada PAS Maran dan tiada sebarang kejadian tangkapan yang berlaku ketika konvoi sampai di Felda Kg Awah sepertimana yang dilaporkan oleh akhbar berkenaan.

“PAS Kawasan Maran juga menafikan sumber-sumber berita lain yang turut menyiarkan insiden seorang peserta konvoi di tangkap dan diikat  pada hari tersebut di Felda Kg Awah,” katanya dalam sidang media bersama AJK PAS Maran dan penduduk Felda Kampung Awah.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping