Selasa, Disember 18, 2012

"Nak Suruh Saya Mintak Maaf? Kirim Salam Je La!!!"
Ya! Betul tu. Pihak Kerajaan Barisan Nasional memang sepatutnya mengucapkan terima kasih pada Si Foolziah ni. Kalau tak kerana dia, tak jadi semua benda ni.

Kalau tak kerana fakta - fakta auta yang dia bawak selama hari ini, rakyat tak mampu nak melihat Kebenaran tentang puak - puak Pakatan Pembangkang ni.

Disebabkan kelantangan dia menipu tu la, rakyat sekarang dah mampu menilai bahawa puak - puak Pakatan Pembangkang ni sekadar pandai bercakap je.

Nak harapkan dia buat kerja dan menjaga Kebajikan Rakyat? Jangan harap la!!! Sejak dia jadi Ahli Parlimen, tak de satu hapah pun dia buat untuk rakyat.

Yang dia tau, mengarut tak tentu arah. Lepas satu persatu penipuan dia buat untuk terus mengelirukan rakyat di Malaysia. Bukan setakat di Pahang je.

Jadi, ucapan jutaan terima kasih kami ucapkan kepada Si Mak Lampir Kuantan ni kerana telah membukakan mata rakyat dan melihat Kebenaran.

Tak cukup dengan itu. Dia jugak turut membuktikan bahawa pemimpin dikalangan Pakatan Pembangkang tu semuanya sombong dan angkuh belaka.

Nak suruh mintak maaf pun dia tak mahu. Jangan kata nak mintak maaf dengan rakyat Malaysia. Dengan penduduk di Kuantan tu pun dia tak nak mintak maaf.

Sesungguhnya, pemimpin - pemimpin dikalangan Pakatan Pembangkang tu semuanya tak berguna belaka. Cakap pandai, tapi buat kerja tak reti. Lepas tu, menipu je kerja dia. Bukannya dia ada kerja lain!!!
SHAH ALAM – Naib Presiden PKR, Fuziah Salleh enggan tunduk kepada desakan beberapa pihak termasuk Pengerusi MCA Kuantan, Datuk Ti Lian Ker yang mahu beliau meminta maaf kepada penduduk Kuantan dan rakyat Malaysia. 
Sebaliknya kerajaan perlu berterima kasih kepadanya berhubung isu projek nadir bumi Lynas Advanced Material Plant (LAMP) di kawasan perindustrian Gebeng di Pahang.

“Kenapa harus saya minta maaf? Tiada sebab saya perlu minta maaf.

“Seharus bukan memohon maaf, sebaliknya (kerajaan perlu) berterima kasih kerana tindakan-tindakan terpaksa diambil,  kalau nak harapkan MCA, Pengerusinya, Datuk Ti Lian Ker... syarikat itu dah buat duit berjuta-juta dan rakyat yang terdedah kepada potensi bahaya,” kata beliau kepada Sinar Harian Online yang dihubungi hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping