Selasa, Januari 22, 2013


Huh!!! Ingatkan dah berubah dah Si Ostazah Pening ni. Rupanya tidak jugak. Masih jugak dia hidup dalam alam industri hiburan rupanya.

Kalau tidak, kenapa pulak dia sengaja nak cetuskan kontroversi dan cari publisiti murahan sebelum ini? Sekarang dah timbul pulak cerita pasal skandal. Skandal dengan siap? Meh baca cerita kat bawah ni ye.


Gua dimaklumkan, penceramah yang dapat upah paling mahal dalam Pas, Ostazah Abby Abadi secara rasmi telah menyertai Jinggay 13 ketika beliau menghadiri Majlis Rumah Terbuka Jinggay 13 di Pulau Pinang beberapa hari lalu.



Abby kata, dia join Jinggay 13 pasal group pemuja Anwar tu mudah mesra.. Gua pun tak tahu apa yang dimaksudkan dengan 'mudah mesra' tu beb..



Tapi setelah gua tengok gambar Abby di program tersebut, gua rasa gua faham dengan apa yang Abby maksudkan..


Yang hensem bermisai tu sahabat gua blogger ASD.., dan yang pakai spek sambil senyum ghairah tu adalah blogger Milosuam.. Yang tengah tu sekadar watak sampingan je... Hahahaha... 

Mana taknya beb.., rupanya Milosuam pun dah join group Jinggay 13 tu.. Patutlah Abby kata 'mudah mesra'.., ada elemen 'auwww' dan 'anak ikan' kat dalam group tu rupanyaa... Hahahaha... 



Apapun.., gua tak peduli lah janda Norman Hakim tu nak masuk group mana sekalipun.. Nak masuk group MLM pun gua tak kisah beb...



Satu Malaya dah tahu bahawa Abby tu memang gila glamour dan suka publisiti murahan.. Jadi apa nak heran kalau dia sanggup join group murahan macam Jinggay 13 tu.. - SUMBER
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. PATUT LER KENE TENDANG DGN NORMAN HAKIM DR RUMAH, RUPA-NYE PERANGAI BUROK GILER. KO OSTAZAH JOIN JINGGAY 13 NANTI KENE BURIT. PADAN MUKA!.,

    BalasPadam
  2. ehh.ehhhh...korg nehhh...megalahh...tut...bukan main lagi mengata org umpat mengupat...tak sedar mulut tuh hanya pinjaman...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping