Khamis, Januari 17, 2013


Halamak!!! Memalukan betul la puak - puak Pencacai Pakatan Pembangkang ni. Dengan papan tanda iklan pun diorang nak jadi paranoid jugak ke?

Apa, dah tak de isu lain yang lebih penting untuk dipertikaikan selain dari isu papan tanda dalam kawasan sekolah? Isu lain tu dianggap remeh sangat ke?

Ini lah masalahnya dengan mentaliti puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Benda yang remeh temeh macam ni nak jugak dibesar - besarkan. Macam mana la orang tak menyampah.

Cuba diorang jelaskan mengenai isu - isu yang dibangkitkan sebelum ni, ada jugak manfaatnya. Cuba terangkan pasal isu kalimah Allah tu.

Sekurang - kurangnya, ada jugak la usaha diorang untuk menjauhkan diri dari menjadi golongan umat Islam yang kufur. (Itu pun kalau diorang ni Islam la kan).

Perkara tu rasanya lebih memberikan kesan yang cukupp besar kepada rakyat kalau nak dibandingkan dengan isu pasal papan tanda dalam sekolah ni.

Tak pun cuba jelaskan diorang pasal isu Kebebasan Beragama yang dipromosikan oleh Nurul Izzah tu sebelum ini. Adakah diorang bersetuju dengan pendirian tersebut?

Adakah diorang sanggup membiarkan anak - anak diorang keluar dari agama Islam setelah mereka mencapai umur matang kelak? Atau, adakah isu tu pun tak penting jugak?

Mungkin bagi diorang semua isu tu tak penting sebab bagi diorang, apa yang lebih penting ialah untuk merampas Putrajaya dan menjatuhkan Kerajaan.

Jadi, nak bercerita pasal bab - bab menjaga kesucian agama Islam ni hanya perkara yang remeh temeh. Diorang lebih rela bercakap pasal soal papan tanda.

Tapi, apa nak heran ye tak. Setakat jadi kufur ni, benda kecik beb. Lepas ni, dah dapat memerintah nanti, diorang boleh la bertaubat. Apa susah.

Lagi pun diorang ada PAS untuk menghapuskan dosa diorang. Jadi, sebab itu la diorang buat tak peduli je pasal isu yang berkaitan dengan soal kesucian agama ni. Nanti, kalau dah sesat, diorang masuk PAS. Dah tentu - tentu boleh masuk syurga!!!

Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Biasa lah cai2 pakatan ni bukan boleh dgr nama UMNO BN mula lah terasang tahap kinzir. Benda yg berupa papan kenyataan itu pun hati boleh jadi kudis tpi perkara yg lebih besar spt menyeutukan nama ALLAH dia org buat akal bodoh, langsung tak rasa bimbang dibenak hati mereka apa yg belaku dihari akan dtg. Hidup mcm org yg tidak beriman, hati mati bagaikan tunggul yg terbakar menjadi bara.

    BalasPadam
  2. Biasa lah cai2 pakatan ni bukan boleh dgr nama UMNO BN mula lah terasang tahap kinzir. Benda yg berupa papan kenyataan itu pun hati boleh jadi kudis tpi perkara yg lebih besar spt menyeutukan nama ALLAH dia org buat akal bodoh, langsung tak rasa bimbang dibenak hati mereka apa yg belaku dihari akan dtg. Hidup mcm org yg tidak beriman, hati mati bagaikan tunggul yg terbakar menjadi bara.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping